Bra där !!(för att bevisa för mig själv att klocksamlandet inte är pay to win)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Bra där !!(för att bevisa för mig själv att klocksamlandet inte är pay to win)
Kör på den vita tycker jag. Den är riktigt läcker, och kanske lite mindre ”safe bet” så svart ofta går att matcha med det mesta.
Jag får klura på det i några dagar!Kör på den vita tycker jag. Den är riktigt läcker, och kanske lite mindre ”safe bet” så svart ofta går att matcha med det mesta.
Haha, snyggt att hitta den posten! Men har inte helt bestämt mig om man ska köra G-Shock GW-5000, som även slinker under ärmen.Välkommen
Välkommen till årets upplagaJag hakar på nästa gång, även om jag tror att jag hade misslyckats.
Bra där !!
Schysst. Bara att hoppas att nya klockan hinner komma innan första mars då, annars är det kört.Välkommen till årets upplaga
Pingar förra årets startlista
@AdmAndrssn
@Airman
@B Wooster
@Bagarebergstrom
@Berns
@Big_Freeze
@Bingoraalf
@bvb
@Case
@Chuck
@Como
@Criss Cross
@David
@DEGAL
@donpasta
@Erik Z
@Erlingyborn
@F32
@fiblarn
@FilipF
@frere
@Hangarhunden
@Heinrich.a
@JSI
@Kanadicken
@Kleiz
@Kn00d
@kripe001
@krosjo
@Löjtnant Svensson
@Man
@Margarinkungen
@MasterChief
@Meckregg
@mrBlade
@MrDatejust
@MrRolex
@N.M.O
@nenolas73
@NiklasF
@Nissenutz
@Pete11
@Rey
@-RI-
@PtrkLndhlm
@RobertD
@Rossi
@Sebben89
@sjökvist
@St Maxime
@StarMan
@The lord
@thewallin
@Tomas Eriksson
@TobiasD
@Träff
@WHU
Det känns ju upplagt för misslyckande dock. Behöver ju komplettera med en nattbeater och cykelbeater.Schysst. Bara att hoppas att nya klockan hinner komma innan första mars då, annars är det kört.
Tolkar det som en anmälan. You’re in!Det känns ju upplagt för misslyckande dock. Behöver ju komplettera med en nattbeater och cykelbeater.
Yes! Då var vi igång igen!
Jag kommer låta övriga i tråden välja vilken klocka jag ska ha den här gången. Vilken tycker ni jag ska välja? Motivera gärna
Omröstning:
G-shock - 0
Vintage Lagonda - 1
Rolex Explorer - 1
Grand Seiko SBGX067 - 0
Nomos Orion - 1
För lättExplorern utan tvekan!
Lagonda känns som mest sport att stå ut med i en månadJag tycker Lagonda. Exp1 spar vi till där den verkligen behövs.
Det var därför jag köpte signalkablar 0,7m för 1800 spänn... De lät ju bra, men inte såå himla mycket bättre. Och då är ju dessa kablar bara en liten del i kedjanKänns som att man behöver påminnas om det Är lite som med Hifi, är lätt att fastna i "om jag bara lägger lite mer så får jag mer."
Väldigt sant, ett hål som jag tror många inom denna hobby sitter i till och från!Känns som att man behöver påminnas om det Är lite som med Hifi, är lätt att fastna i "om jag bara lägger lite mer så får jag mer."
Det var därför jag köpte signalkablar 0,7m för 1800 spänn... De lät ju bra, men inte såå himla mycket bättre. Och då är ju dessa kablar bara en liten del i kedjan
Väldigt sant, ett hål som jag tror många inom denna hobby sitter i till och från!
Tror inte jag pallar en månad men är med ändå.
Testar med denna
Ezm3
Måste ju vara autoreverse...när klockan kommer till 12 byter den håll.Snygg klocka! Vad betyder ”Ar” på tavlan, argon?
Måste ju vara autoreverse...när klockan kommer till 12 byter den håll.
Såklart!Överlevde ngn förra året?
Med vänlig hälsning
Ola G
Vilken tråd?*Visslar och låtsas att jag inte sett denna tråd*
Yes! Ar i detta fall betyder Argon. En ädelgas för att slippa problem med fuktSnygg klocka! Vad betyder ”Ar” på tavlan, argon?
SjälvklartÖverlevde ngn förra året?
Med vänlig hälsning
Ola G
@AdmAndrssn - Bulgari Diagono chrono
@Airman - Glycine Airman
@B Wooster - Swatch
@Berns - Rolex DateJust 16200
@Big_Freeze - Rolex Explorer I 114270
@Como - Rolex Submariner 116610LN
@David - Rolex Submariner 116619LB
@DEGAL - Seiko SBDX017 MM300
@Erik Z - Tudor BB58