• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

UTMANING - OWG 1 månad 2020

6R15

Breitling
Jag är på!

Kommer att bära min Seiko SPB051
20200210_175654.jpg
 

herrstilen

KS Explorers Club
Friends Of KS
2-Faktor
Med facit i hand så är det ingen idé att köra med speedyn då det blev flopp förra året så den gömmer jag i boxen. Kanske går det bättre med lite vintage? 6309-7049 får det bli! Jag antar utmaningen, igen. :dead:
Screenshot_20200211_182313.jpg

Eller... Pogue? hjälp, ångrar mig redan.
IMG_20200208_151406_834.jpg
Oj, nu får du mig att fundera på om man kanske ska köra på Pogue om Explorern inte hinner hem!
Jag gör som min vapendragare @NiklasF och tar gärna emot tips om vilken klocka jag bör välja denna gång.
Dessa finns tillgängliga ...
Rolex Explorer
Glycine Airman
Sjöö Sandström S1
CWC G10
Omega Seamaster 30
DSC_0780-01.jpeg DSC_0740-01.jpeg DSC_0723-01.jpeg DSC_0779-01.jpeg IMG_20190621_083423_307.jpg
Jag röstar på Explorern!
 

Berns

KS Explorers Club
OWG March
Jag hade exakt samma fråga faktiskt, tänkte hitta stål i Monaco nämligen. :D Vad säger regelboken om detta @Berns?

- Do you want to try the watch on sir?
- No, sorry I can't! I'm on this OWG rehab program!
Hmmm... har för mig att vi diskuterade det här i fjol. Jag får bläddra igenom den tråden och se vad vi kom fram till. :bookworm:
 

Berns

KS Explorers Club
OWG March

F32

Panerai
2-Faktor
Jag är med. Tycker förra årets race var kul även om man blev sugen på att byta. Det var även en härlig gemenskap mellan deltagarna med mycket pepp och uppmuntran.

Det blir garagebyggnation och solsemester i Mars så det får bli G-Shocken igen. Kan bli så att jag faller på målsnöret då jag gärna firar min 40-årsdag med något annat på armen.
Kanske skall vara en bild på skönheten också. Från sista dagen på förra gången det begav sig.
IMG_2940.JPG
 
Topp