Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tack, men jag kan bara ta åt mig delvis. Halvvägs genom månaden hade jag ett klockhaveri, och bytte till g-shock. Jag får således skriva upp mig som DNF - mechanical failure.
.... Men jag har ju redan en!!!! Som uppenbarligen inte använts så flitigt, men den tickar på!Du har blivit så tråkig vaktis, lev litegrann!
Rättvist. Jag tar revansch!@DrSbaitso - Du är flyttad till Wall of shame istället.
Jag är hemmaplacerad nuförtiden. Hade dock ändå inte funnits i krokarna för lunch då vi numer sitter ute i Kista.... Men jag har ju redan en!!!! Som uppenbarligen inte använts så flitigt, men den tickar på!
Btw. Är du hemmaplacerad eller finns du i krokarna för lunch?
Only god knows osv.Jag är hemmaplacerad nuförtiden. Hade dock ändå inte funnits i krokarna för lunch då vi numer sitter ute i Kista
Hade varit trevligt med lunch, nån dag kan det nog bli ändå
Nä. Trist.Nu föll jag efter ca en vecka. Men ni som höll ut hela månaden, var det inte skönt att få varje dag slippa ställa in tid, datum/dag?
mehhh jag var ju i dina krokar vid lunch idag. Skulle ha hört av mig.Only god knows osv.
Hör alltid av digmehhh jag var ju i dina krokar vid lunch idag. Skulle ha hört av mig.
Var det bara jag som fick bonusdagar?
/B
Ska du bli OWG på riktigt?God morgen. Dag 33.
Ikke umulig at det faktisk skjer. Skal prøve et par Rolex senere i uken, så skal jeg kjenne på følelsen.Ska du bli OWG på riktigt?
Kör du alltid höger arm? Har inte tänkt på det tidigare.
Hej på Er alla kämpar. Denna klocka satte jag på mig nu precis för några minuter sedan. Så nu vet ni det. Tack ännu en gång för denna trevliga månad tillsammans med Er alla kämpar som var kvar "to the bitter end". Ha,re bra //
Kan förstå detKan faktiskt tänka mig att bli OWG-på riktigt med denna
Ja allt sedan min värnpliktstid för 44 år sedan och jag var inte fyllda 18 år. Förtidsinskriven ! //Kör du alltid höger arm? Har inte tänkt på det tidigare.
Känner som du, det jobbiga var ju att inte kunna byta till en träningsklocka. Annars är ju speedy verkligen en grym OwG-klocka Riktigt snygg variant du har, vad är det för referens?Bortsett från att Gn åkt på för löpningen fortsätter jag med den här. Ända nya klockan jag funderar på att anskaffa är en ironman
Känner som du, det jobbiga var ju att inte kunna byta till en träningsklocka. Annars är ju speedy verkligen en grym OwG-klocka Riktigt snygg variant du har, vad är det för referens?