• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

UTMANING - OWG 1 månad 2020

Man blir ju dagvill av att sitta hemma och jobba, så jag valde en klocka med dag och datum. Efter att ha burit min Sinn 556i en månad känns det som att ha en kastrull på armen.
58547578-9386-48E3-89C1-983A4375FE9A.jpeg

IMG_5321.jpeg

Hej på Er alla kämpar. Denna klocka satte jag på mig nu precis för några minuter sedan. Så nu vet ni det. Tack ännu en gång för denna trevliga månad tillsammans med Er alla kämpar som var kvar "to the bitter end". Ha,re bra //:pompus:

IMG_5321.jpeg

Hej på Er alla kämpar. Denna klocka satte jag på mig nu precis för några minuter sedan. Så nu vet ni det. Tack ännu en gång för denna trevliga månad tillsammans med Er alla kämpar som var kvar "to the bitter end". Ha,re bra //:pompus:
Kör du alltid höger arm? Har inte tänkt på det tidigare.

Känner som du, det jobbiga var ju att inte kunna byta till en träningsklocka. Annars är ju speedy verkligen en grym OwG-klocka :) Riktigt snygg variant du har, vad är det för referens?

Jaa two-watch-guy känns verkligen doable. Och speedy passar verkligen till allt som inte är intensivare träning känner jag! Är 326.30.40.50.01.002, den enklare racing modellen med 3330 verket :)

Tillbaka
Topp