Har du sålt resten så du är OWG på riktigt?
Kör fortfarande på. Tänker inte ens på det längre, bara knäpper på mig den på morgonen. Lite skum känsla efter 7-8 års ständig rotation...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Har du sålt resten så du är OWG på riktigt?
Kör fortfarande på. Tänker inte ens på det längre, bara knäpper på mig den på morgonen. Lite skum känsla efter 7-8 års ständig rotation...
Nej, riktigt så hardcore är jag dessvärre inte, jag har några vintageklockor i en låda. Och så har jag impulsbeställt en spb149, men den kommer nog inte förrän efter sommaren...Har du sålt resten så du är OWG på riktigt?
Det är ju lätt med den klockan, min hälsar!
HahahaSnart är det mars! Vad ska ni köra för klocka nästa varv?
Snart är det mars! Vad ska ni köra för klocka nästa varv?
556 kanske....Snart är det mars! Vad ska ni köra för klocka nästa varv?
För lätt egentligen....Ingen dum idé!
Snyggt som fan. Måste säga att du varierat den ganska bra på under en månad. Ser fram emot den dagen man har en egen panna att variera...OWG om -2 dagar
Köpte denna den 30 maj och idag är det den 28nde har haft henne på armen sedan dess och kommer fortsätta med na några dagar, veckor till...
Ja, banden gör stor skillnad, gummi på sommaren och skinn på vintern/hösten.Snyggt som fan. Måste säga att du varierat den ganska bra på under en månad. Ser fram emot den dagen man har en egen panna att variera...
Är det så lätt med en Panerai? Tror inte på dig. Du har ingen du funderat på att skänka bort? Bara för att bevisa för mig att man kan vara OWG med en Panerai Haha!Jaha flickor då var månaden slut har haft denna hela Juni och fortsätter några dagar, veckor och kanske månader till
OWG bitches
Jag gillar vanligtvis inte Panerai men färgerna på denna var snygga.Jaha flickor då var månaden slut har haft denna hela Juni och fortsätter några dagar, veckor och kanske månader till
OWG bitches
Tack, ja det är kul med något annat än svart och vit, jag gillar ju bruna PaneraierJag gillar vanligtvis inte Panerai men färgerna på denna var snygga.
Tyvärr, du hade kunnat få denna. Men jag känner att jag inte riktigt är klar med henne ännu... hihiÄr det så lätt med en Panerai? Tror inte på dig. Du har ingen du funderat på att skänka bort? Bara för att bevisa för mig att man kan vara OWG med en Panerai Haha!
Nån gång ska jag ha en panna, nån gång. Den dagen kommer jag att kontakta dig för råd om det går för sig?Tyvärr, du hade kunnat få denna. Men jag känner att jag inte riktigt är klar med henne ännu... hihi
Såklart! Vi hjälps åt.Nån gång ska jag ha en panna, nån gång. Den dagen kommer jag att kontakta dig för råd om det går för sig?
Jaha flickor då var månaden slut har haft denna hela Juni och fortsätter några dagar, veckor och kanske månader till
OWG bitches
Härligt och hitta rätt, jättefin den där också!!Grattis! Har, i princip, haft min DJ på mig konstant ända sedan jag fick henne i april. Dock har jag vänstrat lite med mer vattentåliga klockor
Tackar ödmjukastSåklart! Vi hjälps åt.
Jag kan redan nu säga vilka jag skulle köpa
PAM00663 (den jag har)
PAM00372 (samma typ fast svart tavla, och en rad text till)
PAM00422 (samma som ovan fast med Sub sekund och gångreserv på baksidan)
men hör av dig sen så hjälper jag dig gärna kompis!!
Härligt och hitta rätt, jättefin den där också!!
Haha, underbar son! Ser ett mönster där...Tackar ! Min son tycker att jag borde sälja den då jag inte har köpt något nytt sedan jag fick henne
Såklart du joinar nästa år, som om du hade ett val.Jag joinar nästa år. Varit OWG i över en månad nu
Undrar om @Staafen valt klocka redan?Såklart du joinar nästa år, som om du hade ett val.
Skiter påven i skogen?Undrar om @Staafen valt klocka redan?
Så länge du ser mellan fingrarna...... iblandSåklart du joinar nästa år, som om du hade ett val.