Riktigt fin, kul med vita subdials!Jaa two-watch-guy känns verkligen doable. Och speedy passar verkligen till allt som inte är intensivare träning känner jag! Är 326.30.40.50.01.002, den enklare racing modellen med 3330 verket
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Riktigt fin, kul med vita subdials!Jaa two-watch-guy känns verkligen doable. Och speedy passar verkligen till allt som inte är intensivare träning känner jag! Är 326.30.40.50.01.002, den enklare racing modellen med 3330 verket
Världen behöver fler OWGare. Join the club
Riktigt fin, kul med vita subdials!
Nej det är omöjligt! Hör ni det!? OMÖJLIGT!
Var det bara jag som fick bonusdagar?
/B
Fasiken vad cooltKolla här boys vad som kom med posten idag. @SpaceAce har förärat mig, inte bara med ett klockarmband, han har förärat mig med en totalupplevelse. Bandet i sig är ju magiskt bra. Så snyggt, så välgjort och så coolt. Men kolla oxå packeteringen. Helt otroligt. Ett grymt stort tack!
Eller hur... Grymt!Fasiken vad coolt
Ett band kan göra så mycket! Fin klocka också, är det 36mm-varianten?Eller hur... Grymt!
Riktigt grymt. Det passar riktigt bra på glycinen.Kolla här boys vad som kom med posten idag. @SpaceAce har förärat mig, inte bara med ett klockarmband, han har förärat mig med en totalupplevelse. Bandet i sig är ju magiskt bra. Så snyggt, så välgjort och så coolt. Men kolla oxå packeteringen. Helt otroligt. Ett grymt stort tack!
Stämmer. Bandet passar perfekt till den klockan...Ett band kan göra så mycket! Fin klocka också, är det 36mm-varianten?
Exakt!!Riktigt grymt. Det passar riktigt bra på glycinen.
Snyggt och proffsigt värre! Way to go @SpaceAceKolla här boys vad som kom med posten idag. @SpaceAce har förärat mig, inte bara med ett klockarmband, han har förärat mig med en totalupplevelse. Bandet i sig är ju magiskt bra. Så snyggt, så välgjort och så coolt. Men kolla oxå packeteringen. Helt otroligt. Ett grymt stort tack!
Tack själv! Bandet passade ju riktigt bra ihop med Glycinen.Kolla här boys vad som kom med posten idag. @SpaceAce har förärat mig, inte bara med ett klockarmband, han har förärat mig med en totalupplevelse. Bandet i sig är ju magiskt bra. Så snyggt, så välgjort och så coolt. Men kolla oxå packeteringen. Helt otroligt. Ett grymt stort tack!
Tack Totte!Snyggt och proffsigt värre! Way to go @SpaceAce
Men kära vänner. Det bandet hade jag lätt väntat 6 månader på ... Kommer du förbi jönköpingstrakten nån gång så hojta till. Jag bjuder på hembakad ostkaka.Tack själv! Bandet passade ju riktigt bra ihop med Glycinen.
Ursäkta att leveransen dröjde .
Vilket erbjudande! Stort tack!Men kära vänner. Det bandet hade jag lätt väntat 6 månader på ... Kommer du förbi jönköpingstrakten nån gång så hojta till. Jag bjuder på hembakad ostkaka.
Kolla här boys vad som kom med posten idag. @SpaceAce har förärat mig, inte bara med ett klockarmband, han har förärat mig med en totalupplevelse. Bandet i sig är ju magiskt bra. Så snyggt, så välgjort och så coolt. Men kolla oxå packeteringen. Helt otroligt. Ett grymt stort tack!
Så sant...Fantastiskt, det sitter i detaljerna.
Det faktum att du fortförande räknar ger dig inte full owg cred . Dock goda förutsättningar med den klockan! Grymt fin!Dag 41.
Godt poeng.Det faktum att du fortförande räknar ger dig inte full owg cred . Dock goda förutsättningar med den klockan! Grymt fin!
Det blev en månad alltså
Ville bara säga hej, nu loggar jag ut igen!Det blev en månad alltså
Haha! Bara en liten en sen ska jag sluta...Ville bara säga hej, nu loggar jag ut igen!
Jag skall bara... Alfons Åberg !!!!Ville bara säga hej, nu loggar jag ut igen!