Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Nesten. Skal bruke desember som prøve-OWG så er jeg sikker.Någon som redan nu valt klocka inför mars?
Haha den där var ju grym, kanske får bli en sån. Vad är det för märke?@Staafen har funderingar på denna
Någon som redan nu valt klocka inför mars?
Ja haha! Eventuellt behöver man gå i parterapi med sin klocka i April.Alltså. Pratar vi en hel månad med samma klocka? Känns mentalt helt omöjligt
Sagts tidigare men tål att upprepas.Alltså. Pratar vi en hel månad med samma klocka? Känns mentalt helt omöjligt
Sagts tidigare men tål att upprepas.
I år kommer det att bli ännu fler utlottningar och överraskningar. Uppsnacket börjar i mitten av februari.
Jag har för mig att det pratades om startavgift till BCF förra varvet och jag tycker absolut att det vore en bra idé!Låter spännande Hoppas det uppmuntras med startavgift till BCF eller liknande.
Ja haha! Eventuellt behöver man gå i parterapi med sin klocka i April.
Låter spännande Hoppas det uppmuntras med startavgift till BCF eller liknande.
Tycker att det låter som bra ide med startavgift och att pengarna går till någon välgörenhet.Jag har för mig att det pratades om startavgift till BCF förra varvet och jag tycker absolut att det vore en bra idé!
Jag sålde min OWG klockaJa haha! Eventuellt behöver man gå i parterapi med sin klocka i April.
Jag sålde min OWG klocka
Vilken var det du körde nu igen?Jag sålde min OWG klocka
Vilken var det du körde nu igen?
Har inget minna av att du körde DD, fin den var!
Har ångrat mig några gånger att jag släppte den
2019, första OWG March. I år var jag inte med.Har inget minna av att du körde DD, fin den var!
Det förklarar saken!2019, första OWG March. I år var jag inte med.
Aj aj aj. Inte sälja guld!
Har ångrat mig några gånger att jag släppte den
Tyvärr, saknar guld i lådan nu. Borde åtgärdasAj aj aj. Inte sälja guld!
(Om du inte har en backup dvs)
Och det illa kvickt!Tyvärr, saknar guld i lådan nu. Borde åtgärdas
Unimatic Jag tycker du ska köra på den. Du om någon fixar ju detHaha den där var ju grym, kanske får bli en sån. Vad är det för märke?
Ska kolla upp det faktiskt, antar att den inte är dyr haha. Tack för tipset!Unimatic Jag tycker du ska köra på den. Du om någon fixar ju det
Slutsåld på deras hemsida och var limiterad till 100st.Unimatic Jag tycker du ska köra på den. Du om någon fixar ju det
Kanskje noen selger gullklokken i april 2021 - så kan du kjøpe den.Tyvärr, saknar guld i lådan nu. Borde åtgärdas
Samma här! Och den finns numera hos @KlockTotteJag sålde min OWG klocka
Inget långt försvarstal här, men för risk att stympa mitt klockintresse än mer så blir det avhopp för mig nästa år. - Almost did die tryin’!