Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tror fasiken den här kan göra jobbet i 1 mån
Kör hårt! Jag kommer nog inte köra i år. Kommer behöva använda klocka som tål stryk i mars och tror intresset dör för hårt då och de vill jag inte.Tror fasiken den här kan göra jobbet i 1 mån
Den där är bra! Ska man klara sig igenom månaden vill man inte ha något som sticker ut allt för mycket, något man flyger under radarn med, precis som denna. Kör!Tror fasiken den här kan göra jobbet i 1 mån
Grym!!Tror fasiken den här kan göra jobbet i 1 mån
Utmärkt val!Snart är det dags OWG-kamrater! Är ni taggade?
Cool. Du fegar iaf inteSnart är det dags OWG-kamrater! Är ni taggade?
Helvete vad den var cool!Snart är det dags OWG-kamrater! Är ni taggade?
Haha vi får se hur detta går! Bra tänkt där gällande valen tycker jag.Cool. Du fegar iaf inte
Jag kommer vara redo - måste bara klura ut vad jag skall bära. Denna gång kommer jag införskaffa en klocka för ändamålet, men jag har inte bestämt om jag skall
skaffa något som kommer vara en riktig utmaning att bära i en månad eller om jag skall skaffa något som jag hoppas bonda med och som kan bli en keeper efteråt.
Vi får se.
Tack, den är rolig faktiskt!Helvete vad den var cool!
Yes, @Berns kommer med mer info längre fram.Blir det av för 2021?
I’m in....
Jag tror att det är lugnt, bara man lägger undan klockan en tid efter mars.Funderar på hur man ska tänka här. Jag vill använda favoriten för stunden, MEN detta slutar av erfarenhet med att klockan säljs efter mars...
Jag räknar med det iaf. Vad säger du @Berns ?Blir det av för 2021?
I’m in....
2/2 för mig.. Men å andra sidan har jag flippat nästan alla klockor jag köpt oavsett owgmarch så kanske inte skall skylla på det.Funderar på hur man ska tänka här. Jag vill använda favoriten för stunden, MEN detta slutar av erfarenhet med att klockan säljs efter mars...
Du har ju kört typ ett år med din 682, du får nog välja nåt annat om det skall vara nån utmaning för din del@Berns skall det bara vara en månad....varför inte tre....
Japp i mars är det faktiskt ett år sedan jag köpte skönheten och den tickar på fortfarande sedan första uppdragningenDu har ju kört typ ett år med din 682, du får nog välja nåt annat om det skall vara nån utmaning för din del
Sist så flippade jag min OWG-klocka halvvägs in i marsFunderar på hur man ska tänka här. Jag vill använda favoriten för stunden, MEN detta slutar av erfarenhet med att klockan säljs efter mars...
Cool dinka. Egenmodd eller finns den att köpa?Snart är det dags OWG-kamrater! Är ni taggade?
Tack! Den finns faktiskt att köpa men var lite klurig att få tag på tror jag (iaf från svenska åf). Jag köpte den ny här på KS.Cool dinka. Egenmodd eller finns den att köpa?
Tack! Haha det blir en utmaning då jag jobbar i kostym och har kontakt med kund dagligen.Jäklar @Staafen den där var vass!
Lätt att passa till alla kläder
Självklart kommer jag oxå ställa upp.
Valet är oklart än. Men det kommer garanterat vara en udda fågel
Seså, du kommer undan i denna tid om du rockar klockan i kombo med:Tack! Haha det blir en utmaning då jag jobbar i kostym och har kontakt med kund dagligen.
Snart är det dags OWG-kamrater! Är ni taggade?