S
Staafen
Guest
Vad är det haha?Why? Du kan ju köra ett av Seikos Streetfighter freaks
Edit. Googlade
Senast redigerad av en moderator:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vad är det haha?Why? Du kan ju köra ett av Seikos Streetfighter freaks
Eksponeringsterapi.Tror inte att mitt psyke klarar av det igen!
Du får lira denna varje morgon i mars!Nästa år är jag stark...
+1Tror inte att mitt psyke klarar av det igen!
Varför inte?!Blir iaf inte en rysk klocka igen
Tror inte att mitt psyke klarar av det igen!
Inte en chans. Var, kort sagt, det tråkigaste jag gjort i hela mitt liv.
Varför inte?!
Jag låser in alla klockor och glömmer bort var jag lagt nyckeln bara.Mohahaha, precis som ni hade ett val. Ses i mars som vanligt.
Jag planerar att köra med Skyflake nästa år. Hör av dig om du är klar med din.101 dager igjen.
En "Diveflake" kunne jo også være en mulighet...?Jag planerar att köra med Skyflake nästa år. Hör av dig om du är klar med din.
/B
Känner precis samma. Körde detta första året och det döda intresset ganska rejält. Körde i år också men nu var nästan lyckan över klockor i graven.Inte en chans. Höll på att ta död på mitt klockintresse
Ja, stolt quitter sen 2019! Men tycker det är ett kul experiment och jag stöttar er modiga som ger er in i detta och tycker det är en av de mysigaste trådarna att följa.
Kanske min Halios Abyss blue. Har du valt någon?Någon som redan nu valt klocka inför mars?