• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

UTMANING - OWG 1 månad 2020

Staafen

Hombre murciélago
2-Faktor
Klar man är taggad :D

Funderar på att köra med den gråa Casioaken eller min Casio Arnie :)

ODP_7076_600x600.jpg

(Stulen bild då klockan är i PostNords händer)

PXL_20201229_091106838.PORTRAIT~2.jpg
Båda är ju grymma!
 

erow

Patek
2-Faktor
Jag tror att det är lugnt, bara man lägger undan klockan en tid efter mars.
Det är sant!

2/2 för mig.. Men å andra sidan har jag flippat nästan alla klockor jag köpt oavsett owgmarch så kanske inte skall skylla på det.
Första året var det PAM111, förra året en 116234 så detta år måste jag göra något speciellt. Blir kul att klura ut vad jag skall välja.
Du har en poäng, skulle säkert flippats ändå...

Då är frågan om det ska bli en enkel månad (som förra året med hulken) eller en utmaning à la @Staafen
 

Orrna

Cartier
Jag måste säga att jag är i opnerad av det mesta med klockan. Jag är en lite av en länknörd och denna är betydligt bättre än många av konkurenterna(seiko, tissot mfl)
Claspen däremot känns inte riktigt lika bra. Den fyller sitt syfte men kunde varit bättre
 

Orrna

Cartier
Nice!
Hur är kvalitetskänslan på länken?
Jag har spanat lite på den blåa :)
ag måste säga att jag är imponerad av det mesta med klockan. Jag är en lite av en länknörd och denna är betydligt bättre än många av konkurenterna(seiko, tissot mfl)
Claspen däremot känns inte riktigt lika bra. Den fyller sitt syfte men kunde varit bättre
 

Daniel1978

Panerai
2-Faktor
ag måste säga att jag är imponerad av det mesta med klockan. Jag är en lite av en länknörd och denna är betydligt bättre än många av konkurenterna(seiko, tissot mfl)
Claspen däremot känns inte riktigt lika bra. Den fyller sitt syfte men kunde varit bättre
Okej, tack för det.
För priset så låter det ju bra i alla fall.
Tänker nog köra gummi om jag köper...
 
Topp