Utan att ha full koll på vad alla valt så tror jag du har utmaningens svåraste klocka iafHaha jo då, 100% säker!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Utan att ha full koll på vad alla valt så tror jag du har utmaningens svåraste klocka iafHaha jo då, 100% säker!
Jag tar det som en komplimang!Utan att ha full koll på vad alla valt så tror jag du har utmaningens svåraste klocka iaf![]()
Du har hela morgondagen på dig medMår på riktigt dåligt...jag använder ju sällan en klocka mer än två dagar i rad, får stuva undan allt annat riktigt ordentligt och passa på många byten idag.
Va sjutton är det där för något?Jag kommer att köra med denna (skratta inte)
![]()
Udda och annorlunda, gillas skarpt
Förlåt! Men det var omöjligt att låta bliJag kommer att köra med denna (skratta inte)
![]()
Haha! Lila, exakt min kopp te.Udda och annorlunda, gillas skarpt
Beskrivning av tavlan:
-Öööh, jo typ tänk Löfbergs lila !
Meh, det där är ju en promenadregistratorJag kommer att köra med denna (skratta inte)
![]()
Kuuul val! Ser fram emot fler bilderJag kör denna De Bethune DB28.
![]()
Jag med men det blev inte såVa sjutton är det där för något?
Förväntade mig monstern.
Klocka som är också promenix-registratörMeh, det där är ju en promenadregistrator![]()
Jag skrattade i början också men det gick över till sistFörlåt! Men det var omöjligt att låta bli![]()
Otroligt cool, hatten av för en minst sagt ovanligt klocka.
Underbar klocka! Grattis!!!
Galet cool! Vad gör pärlan kl 6?
Ja du kan gott tvinga dig själv att äga den minst en månad till tycker jag. Är som du redan vet duktigt avis på den därBörjar bli jobbigt, nära nu. Undrar om det får bli ett byte igen. Har bestämt att denna stannar så kanske lika bra att gottgöra den med owgmarch som ett sätt att be om ursäkt för korkade tankar ang försäljning.
![]()
Man är alltid avis på någotJa du kan gott tvinga dig själv att äga den minst en månad till tycker jag. Är som du redan vet duktigt avis på den där![]()