Det blir bara bättre och bättreMånfas i 3d.
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det blir bara bättre och bättreMånfas i 3d.
![]()
Ja men på ett bra sätt såklartMan är alltid avis på något![]()
Ja, förbannat trevlig, ska bli kul prova en vit, bara haft blå, grå och svart tidigareJag kikade på den på köp/sälj igår. Riktigt trevlig!
Uppfattat!Klocka som är också promenix-registratör![]()
Ruggigt snygg urtavla. Grattis!Ja, förbannat trevlig, ska bli kul prova en vit, bara haft blå, grå och svart tidigare![]()
Jag sticker ut hakan o påstår på allvar att det blir plättlättJag tar det som en komplimang!Jag tror vi alla kommer få en utmaning i Mars oavsett val av klocka faktiskt haha.
Ja ett byte till den där hade ju varit något, speciellt om den ska få stannaBörjar bli jobbigt, nära nu. Undrar om det får bli ett byte igen. Har bestämt att denna stannar så kanske lika bra att gottgöra den med owgmarch som ett sätt att be om ursäkt för korkade tankar ang försäljning.
![]()
Men vilken klocka ska du köra då? Det där kan ju inte räknas?Jag kommer att köra med denna (skratta inte)
![]()
Hmmm, man kanske måste göra samma sak för att undvika frestandet!![]()
Alla klockor utom Casion är nu nedlagda i lattjolajbanlådan![]()
Kastar mig in i leken i sista stund med en Chronolink. Tänker att om jag ska köra samma klocka en månad så ska det vara en där jag inte kommer att byta band.
Inte en Sinn på en hel månad alltså
Är det anmälningsavgift till BCF eller liknande?
EDIT: Varför i hela friden blev min bild som en miniatyr??? Samma bildformat som jag alltid har använt.
![]()
Frivillig anmälningsavgift till BCF. Vi uppmuntrar även vadslagning om andra deltagares prestationer till förmån för BCF.
Jag är ingen direkt högoddsare att klara detta. Paket är på inkommande, känns kul att behöva vänta tills april. Får inte ens testa den på handledenMen vilken klocka ska du köra då? Det där kan ju inte räknas?
Ska som sagt betrakta det här spektaklet från sidlinjen i år. All sympati till er som deltar. Sätter en slant till BCF på att @-RI- är först ut.![]()
En månad utan Sinn, modigt av dig stålmannen. Då kanske det kan bli extra kul om jag kör Sinn 155 i marsKastar mig in i leken i sista stund med en Chronolink. Tänker att om jag ska köra samma klocka en månad så ska det vara en där jag inte kommer att byta band.
Inte en Sinn på en hel månad alltså
Är det anmälningsavgift till BCF eller liknande?
EDIT: Varför i hela friden blev min bild som en miniatyr??? Samma bildformat som jag alltid har använt.
![]()
En månad utan Sinn, modigt av dig stålmannen. Då kanske det kan bli extra kul om jag kör Sinn 155 i mars![]()
Ditt val av klockförvaring är inget för en vän av ordning![]()
Alla klockor utom Casion är nu nedlagda i lattjolajbanlådan![]()
Givetvis, för din skullJag kör på Sinn 155 @Berns
Man får byta armband, insert, visare mm så länge det är en och samma klocka. Vi leker ju att vi är normala människor (i 31 dagar) som bara har en klocka Och visst är det sånt som normala människor gör?Alltså vad är det som gäller nu? Får man byta armband på klockan eller inte?
Mvh "Vän av ordning"
![]()
Tack. FörhoppningsvisSåg nu att både @Nissenutz och @Crane ska köra Sinn. Men det är bra, då blir det massor av vassa Sinn-bilder i tråden![]()
Bara jag som tycker rollen ser väldigt ledsen ut?
![]()
Ajjemen! Medan du haft paus trillade en Ezm3 in och nu ska den få åka i en månadSåg nu att både @Nissenutz och @Crane ska köra Sinn. Men det är bra, då blir det massor av vassa Sinn-bilder i tråden![]()