• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

UTMANING - OWG 1 månad 2020

Månfas i 3d.

B2EBBB70-34BD-4118-8A8E-007D077C6298.jpeg
Det blir bara bättre och bättre :)

Kastar mig in i leken i sista stund med en Chronolink. Tänker att om jag ska köra samma klocka en månad så ska det vara en där jag inte kommer att byta band.

Inte en Sinn på en hel månad alltså :)

Är det anmälningsavgift till BCF eller liknande?

EDIT: Varför i hela friden blev min bild som en miniatyr??? Samma bildformat som jag alltid har använt.

IMG_20200228_171517.jpg

Kastar mig in i leken i sista stund med en Chronolink. Tänker att om jag ska köra samma klocka en månad så ska det vara en där jag inte kommer att byta band.

EDIT: Varför i hela friden blev min bild som en miniatyr??? Samma bildformat som jag alltid har använt.

IMG_20200228_171517.jpg

Frivillig anmälningsavgift till BCF. Vi uppmuntrar även vadslagning om andra deltagares prestationer till förmån för BCF.

Men vilken klocka ska du köra då? Det där kan ju inte räknas? :D

Ska som sagt betrakta det här spektaklet från sidlinjen i år. All sympati till er som deltar. Sätter en slant till BCF på att @-RI- är först ut. ;)
Jag är ingen direkt högoddsare att klara detta. Paket är på inkommande, känns kul att behöva vänta tills april. Får inte ens testa den på handleden :shifty:
Screenshot_20200228_175748.jpg

IMG_20200228_171517.jpg
En månad utan Sinn, modigt av dig stålmannen. Då kanske det kan bli extra kul om jag kör Sinn 155 i mars ;)

Tillbaka
Topp