Kör Falcon Eye dåDenna känns som en stabil owg-kandidat, men tror inte riktigt det är något för mig
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Kör Falcon Eye dåDenna känns som en stabil owg-kandidat, men tror inte riktigt det är något för mig
Har en klocka på ingång så det är högst troligt att jag inte klarar detJorå testa. Vi är snubblande nära att få ihop ett startfält på 100 personer. Vi behöver dig
Nästan vettigare. Den vågar jag faktiskt använda till alltKör Falcon Eye då
Jag skulle göra det om jag bara hade den hos migNästan vettigare. Den vågar jag faktiskt använda till allt
Klart att du ska vara med!Denna känns som en stabil owg-kandidat, men tror inte riktigt det är något för mig
Fint, den printar jag ut och plastar in!Jag låter @Berns svara på detta men tror att vi i några tidigare inlägg kom fram till att det inte var ok. Men jag låter det vara osagt!
Annars har du detta smidiga verktyg med dig.
Zodiac!Tråden bestämmer. Vilken av dessa skall jag ställa upp med?
TimexTråden bestämmer. Vilken av dessa skall jag ställa upp med?
InstämmerZodiac!
Zodiac!
Fint, den printar jag ut och plastar in!
Tråden bestämmer. Vilken av dessa skall jag ställa upp med?
ZodiacTråden bestämmer. Vilken av dessa skall jag ställa upp med?
TimexTråden bestämmer. Vilken av dessa skall jag ställa upp med?
Du vet vad jag väljerTråden bestämmer. Vilken av dessa skall jag ställa upp med?
Jaså du fick in 29:e, min G-Shock saknade 29/2.Skottdagen. Sista dagen på en månad utan G-SHOCK:s.
Du kan väl meddela @Berns vad det är för klocka du ska köpa imorgon och sedan gå utan tills dess? Efter tolvslaget är det ju 1/3.Är det ok att byta ifall man köper en ny imorgon ?
Går ju också att ta av klockan nu och så (utifallatt det blir ngt nytt imorgon så) blir det den som jag använder hela mars. Annars tar jag bara på den jag redan valt nångång imorgon.Du kan väl meddela @Berns vad det är för klocka du ska köpa imorgon och sedan gå utan tills dess? Efter tolvslaget är det ju 1/3.
Glöm inte att följa #owgmarch på Instagram
13 bilder på min PAM111 innan jag tröttnade på att posta varje dag.. Får se hur jag lägger upp det denna gång.Fyra bilder på min Röda Alpinist från förra året. Får se om det blir lika många på årets Tissot. Astaggad!
Och här gick du i mål, starkt jobbat. Repris detta årFyra bilder på min Röda Alpinist från förra året. Får se om det blir lika många på årets Tissot. Astaggad!