• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

UTMANING - OWG 1 månad 2020

Denna känns som en stabil owg-kandidat, men tror inte riktigt det är något för mig o_O
20200229_135840.jpg
Kör Falcon Eye då :)

Okej @Berns, count me in! :D

Kommer bli riktigt svårt det här, men ska ge det ett tjänligt försök i vart fall. Kommer använda dessa sista timmar till att inte bära den aktuella klockan alls, i hopp om att bygga upp liiiite saknad innan det är dags på riktigt. :)

Min kandidat blir en Squale 1521 PVD. Har förberett genom att ställa fram datumet, så den är helt redo inför 1/3!
1B7C8086-551C-4811-8C1B-B685637E5BBC.jpeg

Nu kör vi! :cigar:
0BCD4875-EAAB-45F7-BCFD-1AB2BAF18305.jpeg

Du kan väl meddela @Berns vad det är för klocka du ska köpa imorgon och sedan gå utan tills dess? Efter tolvslaget är det ju 1/3. :D
Går ju också att ta av klockan nu och så (utifallatt det blir ngt nytt imorgon så) blir det den som jag använder hela mars. Annars tar jag bara på den jag redan valt nångång imorgon.
Edit: Vilket ju var exakt vad du sade :banghead:

Tillbaka
Topp