Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tack! Det kommer bli tufft men jag satsar på det iallafall.Och här gick du i mål, starkt jobbat. Repris detta år
Du postar om/när du känner för det helt enkelt. Inga tvång, bara en kul grej att kunna följa och se på snygga bilder från alla som lider13 bilder på min PAM111 innan jag tröttnade på att posta varje dag.. Får se hur jag lägger upp det denna gång.
Har du kvar Alpinisten eller tröttnade du på den efter mars?Tack! Det kommer bli tufft men jag satsar på det iallafall.
Ja, så klart.Du postar om/när du känner för det helt enkelt. Inga tvång, bara en kul grej att kunna följa och se på snygga bilder från alla som lider
Instämmer med föregående talare.En liten teknisk fråga. Är man i mål om man uthärdar samma klocka till 1/4 0:00 eller räcker det att man klarar sig till 31/3 och använder sin utvalda klocka den dagen och byter samma dag? Jag röstar strikt på det första alternativet.
00:00:00 1/3 - 23:59:59 31/3En liten teknisk fråga. Är man i mål om man uthärdar samma klocka till 1/4 0:00 eller räcker det att man klarar sig till 31/3 och använder sin utvalda klocka den dagen och byter samma dag? Jag röstar strikt på det första alternativet.
Tycker jag låter som en bra idé, din DJ gör inte direkt ont i ögonen att titta på!Ja, så klart.
Jag gick ut lite hårt förra året bara, tänkte att jag skulle posta varje dag.. Men några bilder lär det bli, skall försöka vara lite mer kreativ än bara en bild per dag.
Haha, surt att snubbla på sista sekunden. Bästa att höra med @Berns00:00:00 1/3 - 23:59:59 31/3
Kan bjuda på en sekund tycker jag
+1Zodiac!
Det har du rätt i! Vet inte varför jag inte riktigt bondat med den ännu, men kanske gör jag det under Mars. Har faktiskt aldrig riktigt bondat med någon Rolex, de kanske är FÖR balanserade.. För lite galenskap.Tycker jag låter som en bra idé, din DJ gör inte direkt ont i ögonen att titta på!
Ser fram emot att se vad du har på gång!Går ju också att ta av klockan nu och så (utifallatt det blir ngt nytt imorgon så) blir det den som jag använder hela mars. Annars tar jag bara på den jag redan valt nångång imorgon.
Edit: Vilket ju var exakt vad du sade
Hahah, jag har postat dagligen på IG senaste 1.5 året så ska nog inte bli några problem att fortsätta13 bilder på min PAM111 innan jag tröttnade på att posta varje dag.. Får se hur jag lägger upp det denna gång.
Den är kvar! Riktig GADA klocka.Har du kvar Alpinisten eller tröttnade du på den efter mars?
Bara det är imponerande, i min värld!Den är kvar! Riktig GADA klocka.
Ser fram emot att se vad du har på gång!
Fixat!@Berns, skriv upp att jag kör OWG-march med min Nomos Orion. Explorer och GS blir för enkelt. Min Nomos förtjänar att få komma fram ur klocklådan lite oftare än vad den gör.
Riktigt skön dinka!
Om det inte blir denna så blir det en annan Casio
Varmt välkommen.@Berns Jag och min Zodiac ZO9266 ställer upp, efter trådens input
Det tycker jag med, jag köpte den helt förutsättningslöst och den har växt på mig sedan dess.Riktigt skön dinka!
Skoj med lite digitalt!
Om det inte blir denna så blir det en annan Casio
Galet bra! Ska blir kul att se dina fina bilder på den sen
Kan @Berns lägga in länken till den på första sidan? Har inte Instagram och vägrar att skaffa.Glöm inte att följa #owgmarch på Instagram
Samma här, har varken Instagram eller Facebook.Galet bra! Ska blir kul att se dina fina bilder på den sen
Kan @Berns lägga in länken till den på första sidan? Har inte Instagram och vägrar att skaffa.
Inte jag hellerSamma här, har varken Instagram eller Facebook.
Galet bra! Ska blir kul att se dina fina bilder på den sen
Kan @Berns lägga in länken till den på första sidan? Har inte Instagram och vägrar att skaffa.
Samma här, har varken Instagram eller Facebook.
Inte jag heller