• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

UTMANING - OWG 1 månad 2020

@Berns, skriv upp att jag kör OWG-march med min Nomos Orion. Explorer och GS blir för enkelt. Min Nomos förtjänar att få komma fram ur klocklådan lite oftare än vad den gör.
4EC23C30-C6C9-456A-9567-D22753FA6F61.jpeg

Du postar om/när du känner för det helt enkelt. Inga tvång, bara en kul grej att kunna följa och se på snygga bilder från alla som lider :)
Ja, så klart. :)
Jag gick ut lite hårt förra året bara, tänkte att jag skulle posta varje dag.. Men några bilder lär det bli, skall försöka vara lite mer kreativ än bara en bild per dag.

En liten teknisk fråga. Är man i mål om man uthärdar samma klocka till 1/4 0:00 eller räcker det att man klarar sig till 31/3 och använder sin utvalda klocka den dagen och byter samma dag? Jag röstar strikt på det första alternativet.

Tycker jag låter som en bra idé, din DJ gör inte direkt ont i ögonen att titta på!
Det har du rätt i! Vet inte varför jag inte riktigt bondat med den ännu, men kanske gör jag det under Mars. Har faktiskt aldrig riktigt bondat med någon Rolex, de kanske är FÖR balanserade.. För lite galenskap.
Men vi får se, det är nog bra med tvunget umgänge under kommande månad :)

Tillbaka
Topp