S
Staafen
Guest
Sista timmarna med Explorern sedan blir det plast i 31 dagar! Skål på er OWG-bröder!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det är en keeper, du får hitta en annanSedan säljer du till mig i april
@Berns, hur gjorde du förra året gällande vilka som är kvar. Stämde du av löpande i tråden eller meddelade folk?
Skulle också behålla den om det vore min , kommer att ha en jag också när ekonomin återhämtat sig från ett bilinköp.Det är en keeper, du får hitta en annan
It's hip to be square.Hur ska det här gå. En månad utan Square...
#owgmarch
Bli inte på lyset och somna i soffan nu bara!En halvtimme kvar att bestämma sig på
Detta beslut kräver en whisky
Med vänlig hälsning,
Ola G
Jag tänker utnyttja mitt egenuppfunna kryphål och ta av OWG klockan innan tolv. Knata så till urmakaren imorgon för att eventuellt köpa ny klocka som då blir OWG klockan. Annars lufsar jag hem och drar på denna:En halvtimme kvar att bestämma sig på
Detta beslut kräver en whisky
Med vänlig hälsning,
Ola G
Men du måste ju meddela @Berns innan tolvslaget vilken klocka du ska bära i Mars? Dvs vilken du ska köpa imorgon.Jag tänker utnyttja mitt egenuppfunna kryphål och ta av OWG klockan innan tolv. Knata så till urmakaren imorgon för att eventuellt köpa ny klocka som då blir OWG klockan. Annars lufsar jag hem och drar på denna:
Asch, det har du ju rätt i...Men du måste ju meddela @Berns innan tolvslaget vilken klocka du ska bära i Mars?
Har de öppet på en söndag?! Vilken lyx!Jag tänker utnyttja mitt egenuppfunna kryphål och ta av OWG klockan innan tolv. Knata så till urmakaren imorgon för att eventuellt köpa ny klocka som då blir OWG klockan. Annars lufsar jag hem och drar på denna:
Vågat val!Vi ses om en månad mina älskade Explorers!
Nu kör vi!
Lycka till alla!