• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

UTMANING - OWG 1 månad 2020

Kör. Ingen minns en fegis ;)
Fegar ur.
Det får nog bli GS ändå. (Till min OCD:s förskräckelse trodde Casion att det var 1 mars innan jag rättade till det).
image.jpg

Det här kommer jag säkerligen ångra, men jag känner att en månad med min Sinn blir lite väl lätt (sorry @Clark Kent för uteblivna foton).
Höjer insatsen och skiftar OWG-mars klockan till:
F3013DAD-5082-4DFF-8B47-1203572BF235.jpeg

:rolleyes:

Ping @Berns

Hm, du har en poäng. Jag har haft min Chronolink på armen nästan en månad i sträck tidigare utan problem.

Jag byter till en klocka som jag vanligtvis bara har någon enstaka dag och jag är egentligen inte så förtjust i natoband, så det här blir definitivt en större utmaning.

@Berns du får gärna uppdatera i listan till en Seagull 1963 :)

IMG_20200229_213230.jpg

Hm, du har en poäng. Jag har haft min Chronolink på armen nästan en månad i sträck tidigare utan problem.

Jag byter till en klocka som jag vanligtvis bara har någon enstaka dag och jag är egentligen inte så förtjust i natoband, så det här blir definitivt en större utmaning.

IMG_20200229_213230.jpg
Fixat!

IMG_20200229_213230.jpg
Lite så jag kände. Snyggt! Game on :)

IMG_20200229_213230.jpg
Trevligt ur ändå. Kom ihåg att dra upp den! ;)

Bandbyte är tillåtet. Är ju vanliga 18 mm på den. :)

Tillbaka
Topp