Tack @Berns för jobbet du gör! Vi andra bara hakar på...och gnäller en del samt tycker synd om oss själva.100 anmälda till owgmarch 2020
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tack @Berns för jobbet du gör! Vi andra bara hakar på...och gnäller en del samt tycker synd om oss själva.100 anmälda till owgmarch 2020
Yeeeesss!Breitling Aerospace ellerhur?
Kör. Ingen minns en fegisDamn it... Detta får mig att överväga att köra silverterrorist i en månad. Bara jag kommer ihåg att ta av den när jag ska duscha...
Verkligen! +1 på det!Tack @Berns för jobbet du gör! Vi andra bara hakar på...och gnäller en del samt tycker synd om oss själva.
Svårt! Fan. Jag som tänkt köpa klockor i mars. Några timmar kvar. Men ok:
Jag är med! Kör Omega Seamaster Professional Diver 300m 212.30.41.20.03.001 (SMPc).
Tack men det är ett nöje att få hetsa hundra vuxna män att lida i 31 dagar.Tack @Berns för jobbet du gör! Vi andra bara hakar på...och gnäller en del samt tycker synd om oss själva.
Fegar ur.Kör. Ingen minns en fegis
Haha, jävligt fyndigt! Och bra platta!March or die !
Jag har (förvisso oavsiktligt) duschat med min ett par gångerDe tål väl ändå en dusch?
Oavsett, bra val!Fegar ur.
Det får nog bli GS ändå. (Till min OCD:s förskräckelse trodde Casion att det var 1 mars innan jag rättade till det).
Jag kommer alltid älska MotorheadHaha, jävligt fyndigt! Och bra platta!
Ahmen, hörruuuuuuuFegar ur.
Det får nog bli GS ändå. (Till min OCD:s förskräckelse trodde Casion att det var 1 mars innan jag rättade till det).
Det här kommer jag säkerligen ångra, men jag känner att en månad med min Sinn blir lite väl lätt (sorry @Clark Kent för uteblivna foton).
Höjer insatsen och skiftar OWG-mars klockan till:
Ping @Berns
Fixat!Hm, du har en poäng. Jag har haft min Chronolink på armen nästan en månad i sträck tidigare utan problem.
Jag byter till en klocka som jag vanligtvis bara har någon enstaka dag och jag är egentligen inte så förtjust i natoband, så det här blir definitivt en större utmaning.
@Berns du får gärna uppdatera i listan till en Seagull 1963
You’re in!Jag är på
Lite så jag kände. Snyggt! Game onHm, du har en poäng. Jag har haft min Chronolink på armen nästan en månad i sträck tidigare utan problem.
Jag byter till en klocka som jag vanligtvis bara har någon enstaka dag och jag är egentligen inte så förtjust i natoband, så det här blir definitivt en större utmaning.
Jag hör ända till Island hur din Falcon Eye snyftar och undrar vad som är på gångÖvriga klockor undanstoppade. Funderar på om jag borde passa på att köpa lite band till denna eller om det blir länk hela månaden
That’s a beautyJag ändrar mig till min Tudor Glamour Date Day
Den skriker i våndaJag hör ända till Island hur din Falcon Eye snyftar och undrar vad som är på gång
Tackar Kan nog inte vara utan den i en månad så det fick bli ett sista-minutsbyte nu på kvällenThat’s a beauty
FixatTackar Kan nog inte vara utan den i en månad så det fick bli ett sista-minutsbyte nu på kvällen
Trevligt ur ändå. Kom ihåg att dra upp den!Hm, du har en poäng. Jag har haft min Chronolink på armen nästan en månad i sträck tidigare utan problem.
Sedan säljer du till mig i aprilJag ändrar mig till min Tudor Glamour Date Day