• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

UTMANING - OWG 1 månad 2020

Jag kör denna en månad
20200229_235717.jpg
Du är med.

Ok då kör vi...
D099E362-C72A-485C-BE31-3AD361CC1702.jpeg

Lådan är stängd - och låst!
Har lämnat nyckeln till grannen och instruerat denne om att nyckeln inte får återlämnas under mars månad, under några som helst omständigheter.....!
(Hoppas jag inte får några dåliga idéer om hammare och dyrk eller andra verktyg :blackalien:)

Jag håller också med om att det är är ett roligare sätt att nörda ner sig i klockvärlden. Det finns en till tråd jag verkligen gillar och som är åt samma håll och det är @NiklasF tråd om KS Explorers Club. Om ni inte varit inne där så titta och läs vilket enormt engagemang och arbeta han lägger ner.

KS behöver fler sådana här trådar och färre om kötider och priser. Kul! :)

Finns det sådana trådar? De har jag missat ;) (Läs: Undvikit) Detta är grymt bra @Berns. Rolig grej och för en god sak. En av de roligare trådarna jag följt :) Tackar för detta :)

Härligt! Nu är vi igång! Börjar morgonen klocklöst. Som owg ser jag klockan som ett arbetsverktyg och då behöver jag inte ha den på när jag tittar på barnTV med kidsen.

Snart åker den på! Ska bli sjukt ”kul” det här.

Som avvänjd och frisk owg, startar jag månaden med att beställa ett band. För det gör man väl kontinuerligt? Eller hur? o_O

Tillbaka
Topp