Du är med.Jag kör denna en månad
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Du är med.Jag kör denna en månad
100:- till BCF Kommer imorgon, god natt allaDu är med.
Haha ja det kanske är så!Vågat val!
Finns det sådana trådar? De har jag missat (Läs: Undvikit) Detta är grymt bra @Berns. Rolig grej och för en god sak. En av de roligare trådarna jag följt Tackar för dettaKS behöver fler sådana här trådar och färre om kötider och priser. Kul!
Håller med dig!KS behöver fler sådana här trådar och färre om kötider och priser. Kul!
Ja det där är ju med upp till var och en. Så länge den inte sitter på handleden Vissa tror jag kör hardcore Svensson OWG och ska inte ens titta åt andra klockor. Då skulle man valt en Svensson klocka med tycker jagFast man kan ju köpa en ny klocka under mars, om man bara inte använder den förrän tidigast 1 april !? Eller ?
Jag instämmer, handleden är det som räknas IMO.Ja det där är ju med upp till var och en. Så länge den inte sitter på handleden Vissa tror jag kör hardcore Svensson OWG och ska inte ens titta åt andra klockor. Då skulle man valt en Svensson klocka med tycker jag
Tack Det är redan tufftDet har gått en hel timme och ingen tycks ha hoppat av ännu!?! Bra kämpat allihopa!
Började med att beställa ett armband till att byta med Blir nog både klockor och armband till salu i AprilDet har gått en hel timme och ingen tycks ha hoppat av ännu!?! Bra kämpat allihopa!
Risk för detBörjade med att beställa ett armband till att byta med Blir nog både klockor och armband till salu i April
Du har medhållJag vidhåller att detta är ett plågsamt klocknördsförsök!
KS behöver fler sådana här trådar och färre om kötider och priser. Kul!
Finns det sådana trådar? De har jag missat (Läs: Undvikit) Detta är grymt bra @Berns. Rolig grej och för en god sak. En av de roligare trådarna jag följt Tackar för detta
Håller med dig!