Javisst!Men så länge man inte provar den runt handleden utan köper grisen i säcken ?
vi kanske kan komma på lite bra kreativa lösningar till @Denke ?
Mitt förslag - ta med en vän! En klockarmsmannekäng
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Javisst!Men så länge man inte provar den runt handleden utan köper grisen i säcken ?
Hm, jag är ju med i en passaround. Om min vecka infaller i mars behöver jag åtminstone prova den av recensions- och utvärderingsskäl.
Nej!!!Hörni! Fick man prova andra klockor? Jag ska på ett tillverkarevent imorgon. Hur löser jag det?
Och då bryter vi för ett kort riktat reklamavbrott!Hörni! Fick man prova andra klockor? Jag ska på ett tillverkarevent imorgon. Hur löser jag det?
Snowflake SBGA211 vs. Skyflake SBGA407: Titan vs. stål. Hvit vs. blå. Tykk urkasse vs. tynn urkasse. Lenke vs. lærreim.Den ser ut att ha en svag blå ton, men visst är den vit? Kanske ser blå ut i vissa ljus?
Otäck ding! Hur lyckades du med den? till och med minutvisaren gick av!Here we go
Valde en klocka jag knappt använt senaste året/ halvåret, om jag inte gillar den nu så åker den ut
Med vänlig hälsning,
Ola G
Hahaha!Otäck ding! Hur lyckades du med den? till och med minutvisaren gick av!
Något för @Denke så han kan pröva lite klockor utan att använda sin egen handled?!Och då bryter vi för ett kort riktat reklamavbrott!
Precis!Något för @Denke så han kan pröva lite klockor utan att använda sin egen handled?!
Inte mycket till kämpande med den klockan...Så, nu kämpar vi på tillsammans i 31 dagar.
Dag nummer 1.
Du är med i listan! JätteroligtEfter ett par dagars ordentlig ångest och funderande har jag valt att anta utmaningen med min sinn 6000. Denna klocka får för lite tid och förtjänar bättre. Make or break månad för denna sinn. Nu ställer jag om datumet och kör.
Magic!30 dager igjen.
Wow, klarar du det blir jag imponerad! Du ska alltså, duscha, bada och sova med den bland annat?Har gett mig själv en bonusutmaning, klockan ska inte lämna armen på hela månaden
Grymt kul @Margarinkungen!A vad fan, jag är på
Ja!A vad fan, jag är på
Vad är det för ref?Jag är med!
Kör då Cartier Santos.
Den där är inte alls dum! Kanon, hoppas du tröttnar på den så jag kan få ta över ägandetEfter ett par dagars ordentlig ångest och funderande har jag valt att anta utmaningen med min sinn 6000. Denna klocka får för lite tid och förtjänar bättre. Make or break månad för denna sinn. Nu ställer jag om datumet och kör.