S
Staafen
Guest
Viktigt att matcha kläder med klocka!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Du har minst sagt en spännande månad framför digViktigt att matcha kläder med klocka!
Ja vi får se hur detta går haha! Det ska nog gå vägen!Du har minst sagt en spännande månad framför dig
Nu stöttar vi varandra ända in i mål!Viktigt att matcha kläder med klocka!
Absolut!Nu stöttar vi varandra ända in i mål!
Viktigt att matcha kläder med klocka!
Men va fan, 1 mars smög sig på!
Har iofs kört den här i minst en vecka så den får fortsätta...
Snyggt! Då åker vi!Härligt! Ni är med.
(lite extra kul med dig @virrooo som jag handjagde in efter att vi sprang på varandra hos farfars)
Har en förhoppning även jag att inte göra några deals denna månadJag kör även förutom att bara köra Monaco hela mars även 0 klockdeals, inga sälj och inga köp. Det blir bra för mig.
There is a very nice Boluva 69B175 not far from Rolly...Bara jag som tycker rollen ser väldigt ledsen ut?
Tack för de fina orden @Berns! Men glöm inte bort att ge dig själv en klapp på axeln också. Du har ju trotts allt varit med i arbetet även där.Jag håller också med om att det är är ett roligare sätt att nörda ner sig i klockvärlden. Det finns en till tråd jag verkligen gillar och som är åt samma håll och det är @NiklasF tråd om KS Explorers Club. Om ni inte varit inne där så titta och läs vilket enormt engagemang och arbeta han lägger ner.
Jag har allt tyckt att B&R enbart har vart konstiga men din är riktigt finBytt till orginal-gummit på OWG-dinkan!
Men inser mer o mer att det kommer nog inte bara bli tufft, utan omöjligt att bära bara ett ur under en hel månad
Den ser ut att ha en svag blå ton, men visst är den vit? Kanske ser blå ut i vissa ljus?30 dager igjen.
Hörni! Fick man prova andra klockor? Jag ska på ett tillverkarevent imorgon. Hur löser jag det?
Så fort jag inte är låst på hemmaplan ska jag göra något skoj och ansöka om medlemskap. Man kan ju tyvärr inte leva på gamla meriter!Tack för de fina orden @Berns! Men glöm inte bort att ge dig själv en klapp på axeln också. Du har ju trotts allt varit med i arbetet även där.
En länk för den som är intresserad:
Klocksnack Explorers Club
Låter som att det kan bli en trög månad på K&S.Har en förhoppning även jag att inte göra några deals denna månad
Det har diskuterats några gånger tidigare i tråden och jag tror att vi kom fram till att det inte var ok, eller hur var det nu igen @Berns?Hörni! Fick man prova andra klockor? Jag ska på ett tillverkarevent imorgon. Hur löser jag det?
Hm, jag är ju med i en passaround. Om min vecka infaller i mars behöver jag åtminstone prova den av recensions- och utvärderingsskäl.Det har diskuterats några gånger tidigare i tråden och jag tror att vi kom fram till att det inte var ok, eller hur var det nu igen @Berns?
Som sagt, testa på du men någon owg-match blir det inte.Hm, jag är ju med i en passaround. Om min vecka infaller i mars behöver jag åtminstone prova den av recensions- och utvärderingsskäl.
Du kan inte byta vecka? Av religiösa skälHm, jag är ju med i en passaround. Om min vecka infaller i mars behöver jag åtminstone prova den av recensions- och utvärderingsskäl.
Jag får undersöka saken!Du kan inte byta vecka? Av religiösa skäl
Det gör du helt rätt i tycker jag! Glöm inte att låna en flagga ocksåSå fort jag inte är låst på hemmaplan ska jag göra något skoj och ansöka om medlemskap. Man kan ju tyvärr inte leva på gamla meriter!
Hörni! Fick man prova andra klockor? Jag ska på ett tillverkarevent imorgon. Hur löser jag det?
Jag tycker det ska vara ok!
Det har diskuterats några gånger tidigare i tråden och jag tror att vi kom fram till att det inte var ok, eller hur var det nu igen @Berns?
Låter som att det kan bli en trög månad på K&S.
Men så länge man inte provar den runt handleden utan köper grisen i säcken ?Nope
Den kollektiva juryn röstade nej i de tidigare diskussionerna.