WSSA0010, ”medium” från 2019.Vad är det för ref?
Trevlig recension
https://www.hodinkee.com/articles/cartier-santos-review
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
WSSA0010, ”medium” från 2019.Vad är det för ref?
Ja, så fort jag sa att jag var med kom suget efter Reverso... får se hur det går, en dag i taget bara för idag.......Svårare än Vasaloppet! Jag står på sidan med en bjällra och hejar på er. Heja Heja!!
Alla kämpar efter egna förutsättningarInte mycket till kämpande med den klockan...
Javisst, det måste man få göra!Är det tillåtet att ta av sig klockan? Jag ska strax till gymmet för första gången utan G-Shock på två år..
Det var min fru som ställde frågan till mig så jag blev osäkerJavisst, det måste man få göra!
Kombo-orgasm. Snyggt matchat!Nu kör vi, klockan och jag väntar på El Clásico ikväll.
Hur många är det? Jag är ingen Bondfantast, kan se någon film ibland...Tar mig an en till utmaning. Skall se om jag hinner med alla Bondfilmerna denna månad också
Uppåt 25 st tror jag.Hur många är det? Jag är ingen Bondfantast, kan se någon film ibland...
Oj, nästan en per dag dåUppåt 25 st tror jag.
Snyggt WS! Ser grym ut härifrån. Och bra OWG-materialSå redo för barnkalas! Bring it!
Uppåt 25 st tror jag.
25 st nu ja. Med en till att se på Bio nästa månad. Viaplay har streamingrättigheterna i en månad, så man får passa påOj, nästan en per dag då
Den där är ju faktiskt löjligt bra. Kul med bra väder. Jättekul.Detta blir enkelt! Expyn passar till allt. Bonusbild på det fina vädret nere i Spanien.
Något bättre här än hemma i GöteborgDen där är ju faktiskt löjligt bra. Kul med bra väder. Jättekul.
@BernsSen anmälan! Jag kommer köra med en klocka jag använder alldeles för lite: SKX171
Var nära att ta på mig en annan klocka när jag skulle hem från flickvännen förut, men hann hejda mig och stoppa ned den i fickan istället.