Yes, godmorgon alla som vill ha sex..... eller jag menar, alla som vill vara med dag 6
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Bra uppskattning av priset!Jag kör denna:
Kostar garanterat under 500:- hemma i Sverige.
Det känns som att det är vecka 6 haha!Nu börjar dag 6
Ny lounge, samma klocka (obviously)God morgon från en öde lounge på Frankfurts flygplats.
Godmorgon Swatch-broder, hoppas att du får en riktigt plastig och härlig dag!Dag sex, här kommer jag.
Plastklocka och en pepsi till frukost! Saknas bara en gula blend under fläkten så är kostcirkeln komplettDag sex, här kommer jag.
Här är jag och @banan med våra Swatch och gula blend!Plastklocka och en pepsi till frukost! Saknas bara en gula blend under fläkten så är kostcirkeln komplett
Bra jobbat, kämpa!Hänger i!
Tack, jag har ju inte vidare färgpalett på klockan så fick skoja till det med en lime. Ha en fantastiskt plastig dag du också.Godmorgon Swatch-broder, hoppas att du får en riktigt plastig och härlig dag!
Im out!
Datejusten rök
Im out!
Datejusten rök
Precis! Alltid redo!Midjeväskan innehåller andra färgglada band.
Var det en annan OWG som köpte den? Isf lär vi se en läderlapp snart igen.Im out!
Datejusten rök