• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

UTMANING - OWG 1 månad 2020

Ligger fem dagar och fem sidor efter men nu tänkte jag köra igång.
Har gått klocklös hittills i väntan på att alla föräldraledigkompatibla kandidater ska vara på plats.
Är egentligen inte så sugen på Swatch i år igen, men det skulle så klart vara att störst utmaning. Det tråkiga med Explorer och GS är att jag nog inte vill ha dem på hela tiden eftersom lillkillen redan är lite för förtjust i klockor. :rolleyes:
Nu återstår frågan: VILKEN SKA JAG VÄLJA? HJÄLP MIG!
8BE68B42-59E1-41D4-8358-0E7F29DF4628.jpeg

/B
Lite kul måste man väl ha, så 100% Turtle på mesh!

Joförtusan, hur jädra svårt är det (egentligen) att spänna på sig en Rolex och köra en månad ???
Med det sagt så äger jag en Rolex som har förpassats ned i lattjolajbanlådan enkom för detta ändamål.
Svårare än man kan tro - man tröttnar ju på allt till slut och Rolex är ju ganska mellanmjölk.. Men visst är det annat än en budgetcasio.

Svårare än man kan tro - man tröttnar ju på allt till slut och Rolex är ju ganska mellanmjölk.. Men visst är det annat än en budgetcasio.
Allt är svårt oavsett märke om man måste ha den i 31 dagar
Äh, alltså... Jag är hederligheten själv när jag härmed konstaterar att jag endast burit min budget digital Casio dessa fem dagar i mars.
Samma här men tänkte att vi kanske åker på en lavett på grund av allt OT-prat haha!

Tillbaka
Topp