Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ligger fem dagar och fem sidor efter men nu tänkte jag köra igång.
Har gått klocklös hittills i väntan på att alla föräldraledigkompatibla kandidater ska vara på plats.
Är egentligen inte så sugen på Swatch i år igen, men det skulle så klart vara att störst utmaning. Det tråkiga med Explorer och GS är att jag nog inte vill ha dem på hela tiden eftersom lillkillen redan är lite för förtjust i klockor.
Nu återstår frågan: VILKEN SKA JAG VÄLJA? HJÄLP MIG!
/B
Inte en chans, randig plast it is.Hjälp mig! Kom och rösta! Villhöver strax sätta på mig en klocka. Rädda mig från plasten!
/B
Aqualand!Hjälp mig! Kom och rösta! Villhöver strax sätta på mig en klocka. Rädda mig från plasten!
/B
Kom igen nu, det har redan gått 6 dagar av utmaningen. På med den randiga bara och sluta vela!Hjälp mig! Kom och rösta! Villhöver strax sätta på mig en klocka. Rädda mig från plasten!
/B
Har slirat på en av mina egna extra hardcore regler och råkat beställa en Seiko - gårdagens släpp var ju sjuka - så det blir 100 kr i straffavgift till BCF! Och då kan jag lika gärna bjussa på ett wristshot (och chippa in ytterligare en hunka), fredagsbild på skitig klocka:Hmm, jag har också en för lätt klocka. Sportig gs med svart urtavla är ju precis vad jag skulle bära om jag vore owg på riktigt... Behöver därför hårdare regler. Mycket hårdare!
Välkomna att göra mig sällskap i straight edge-versionen av owgmarch, alla som vågar! Här ska livet levas som det hade gjort om man aldrig hade fastnat i klockträsket - dvs man bär sin klocka i ur och skur och tänker vare sig på den eller andra klockor...
Bonusregler i den hårda versionen av owgmarch:
1. Inga bandbyten!
2. Inget får köpas eller säljas!
3. Inget klocksurfande utanför den här tråden! (Ok, instagramflödet lämnas orört...)
4. Inga klockfoton! (När såg du en vanlig människa fota sin klocka senast?)
Nu är det match!
Följer upp med denna länk, finns mycket Batman till nästa års OWG.Klocktips till nästa års utmaning.
Jag tror att listan på första sidan är uppdaterad.@Berns Är det sju som rykt hittills? Känns som att jag missat att bokföra någon
@Berns Är det sju som rykt hittills? Känns som att jag missat att bokföra någon
Jag tror att listan på första sidan är uppdaterad.
Det finns ett par som hoppat av och råkat ta på pulsklocka som inte meddelat detta än. De får göra det själva, golare har inga polare har jag hört.Det är några stycken som anmält sig och sedan inte gjort ett enda inlägg i tråden
Hjälp mig! Kom och rösta! Villhöver strax sätta på mig en klocka. Rädda mig från plasten!
/B
Inte en chans, randig plast it is.
Kom igen nu, det har redan gått 6 dagar av utmaningen. På med den randiga bara och sluta vela!
Pöbeln har sagt sitt, plast it is
Mycket bra val! Men nu kör du fram till 6 April va?Ni är skoningslösa. Nu ska jag bara gräva fram natoadaptrarna som @Heinrich.a gjorde till mig förra året.
/B
Som sagt - skoningslösa!Mycket bra val! Men nu kör du fram till 6 April va?
Som sagt - skoningslösa!
/B
Här på nato från förra året. Ser lite fram emot det.Passformen är inte direkt perfekt och vinkeln på öppningarna för bandet behöver finslipas
Man vill inte direkt byta fram och tillbaka alltför mycket, men det funkar. Med det sagt vill jag ändå säga att det är en bra protyp.
Bytte nato istället.
/B
Uppdaterat listanNi är skoningslösa. Nu ska jag bara gräva fram natoadaptrarna som @Heinrich.a gjorde till mig förra året.
/B
Med 6/4 inom parentes!Uppdaterat listan
Uppdaterat listan
Ni kan göra detta så mycket lättare för mig. Köp min Aqua Terra och Speedmaster så slipper jag att se dem varje morgon