• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

UTMANING - OWG 1 månad 2020

Jag har tränat och tävlat på elitnivå hela livet mer eller mindre men aldrig förstått varför man ska ha en pulsklocka när man ska ut och jogga? Ska man träna inför en stor tävling och behöver följa upp puls samt återhämtning kan jag förstå det men annars är jag tveksam. Men alla gör ju som de vill såklart!
Hallå! Om man inte har statsen att ladda upp på FB är det ju ingen vits att springa jue! :p

Edit: jag springer ej eller äger någon plastklocka

1581798934759210012895997448672.jpg

Jag anmäler mig! Vi klarar nog av detta jag och min Speedy 006 :cool:

Hallå! Om man inte har statsen att ladda upp på FB är det ju ingen vits att springa jue! :p

Edit: jag springer ej eller äger någon plastklocka

Hahaha då är jag med! Jag äger ingen pulsklocka eller har FB för den delen.

Jag äger pulsklocka men springer inte mer för det. :p

Skämt å sido, för min del handlar det mest om att kunna se hur långt jag har sprungit, hur snabbt (eller snarare osnabbt) det har gått osv. Det gör löpningen lite roligare för mig. Å så är det ju kul med prylar. :oops::D

Jag äger pulsklocka men springer inte mer för det. :p

Skämt å sido, för min del handlar det mest om att kunna se hur långt jag har sprungit, hur snabbt (eller snarare osnabbt) det har gått osv. Det gör löpningen lite roligare för mig. Å så är det ju kul med prylar. :oops::D
Har du med mobilen när du springer? Kan förstå att det är roligt med statistiken.

Sluta skriv i tråden, skräck att bli påmind om detta. Tack på förhand.

:nailbiting::dead:
Känner som du :D Har typ satt mina klockor i någon sorts rotation. Så att bryta det känns verkligen som en utmaning. Hur ska jag klara mig utan att bära min Willard och 7549 en hel månad? Vågar inte ha någon av dom på jobbet :sorry: Annars hade någon av de två varit ett givet val för mig. Kan bli intressant detta :D

Jag har tränat och tävlat på elitnivå hela livet mer eller mindre men aldrig förstått varför man ska ha en pulsklocka när man ska ut och jogga? Ska man träna inför en stor tävling och behöver följa upp puls samt återhämtning kan jag förstå det men annars är jag tveksam. Men alla gör ju som de vill såklart!
Även jag har tränat mycket och ägnat mig åt triathlon, swimrun och ultramarathon. Men under mars då undviker jag att ha pulsklocka på armen. Ibland lägger jag den i ryggsäcken när jag springer till jobbet eller i fickan på löpshortsen om jag vill logga passet.

Även jag har tränat mycket och ägnat mig åt triathlon, swimrun och ultramarathon. Men under mars då undviker jag att ha pulsklocka på armen. Ibland lägger jag den i ryggsäcken när jag springer till jobbet eller i fickan på löpshortsen om jag vill logga passet.
Jag behöver ingen pulsklocka. Är kolugn jämt :D.
Skämt åsido, stegräkning tycker jag är kul, använder min golfklocka till det :)

Tillbaka
Topp