• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

UTMANING - OWG 1 månad 2021

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Galet att vi är uppe i 100 sidor redan!
Screenshot_20210302-120232_Google-01.jpeg

Dag två började kämpigt med nya armband till annan klocka, det sög i både tarm och handled 😱 Men med lite motivation av Gotham's mörka riddare gick det bra denna gång 😅

Bilagor

• PSX_20210302_125446.jpg
    PSX_20210302_125446.jpg
    420.5 KB · Visningar: 17
  • IMG_20210302_115358_288.jpg
    IMG_20210302_115358_288.jpg
    285.5 KB · Visningar: 16
Har fortsatt med längdskidor för att undvika trängsel i liftköer vid backen. Den tiden när man kan åka bräda utan risk för Covid-19 kommer snart åter. CWC:n sitter som en smäck på armen och jag vill verkligen slå ett slag för den loop jag köpte tillsammans med banden. Placeras mellan de dubbla keeperserna på NATO:t och håller bandändan snyggt på plats. Nu är vi redan inne på sida #100 i tråden. Hurra!

A7F53F5C-31BD-404B-A163-23AA3CD02E61.jpeg

852E8F9D-B187-4660-BCA3-86CB99E6841B.jpeg
AABC4852-F18D-4DF2-B29A-F0D3B9EACED8.jpeg

Någon som känner en tvättäkta OWG som gjort ett exceptionellt smakfullt val? En genuin OWG vet i min mening inte ens om att han är en OWG, han bara är det. ”Det här är jag och det här är min klocka, vad är grejen?” Har många inte så smakfulla OWGs på jobbet och i min närhet men läser gärna om någon har en ovetande OWG-kung/drottning att dela med sig av 👌🏼

Om resonemanget och frågan redan passerat förbi så får ni örfila mig!

Någon som känner en tvättäkta OWG som gjort ett exceptionellt smakfullt val? En genuin OWG vet i min mening inte ens om att han är en OWG, han bara är det. ”Det här är jag och det här är min klocka, vad är grejen?” Har många inte så smakfulla OWGs på jobbet och i min närhet men läser gärna om någon har en ovetande OWG-kung/drottning att dela med sig av 👌🏼

Brorsan har varit OWG med en sådan sedan 2008 dock inte denna utan att vara särskilt klockintresserad.
Edit: Med datum. Lånad bild.
1614689108939.png

1614687380730.png

Senast ändrad:

Min fru har haft samma Precision varje dag sen hon fick den för sex år sedan. Men hon är. ju inte med här....😖

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp