S
Staafen
Guest
Galet att vi är uppe i 100 sidor redan!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Riktigt bra för att vara en vintage Omega Dessutom är det en mycket fin modell, är den 34mm?OWG-klockan går oroväckande bra. Kan bli svårt att bryta och hävda materialfel...
Den är jag spekulant på när mars närmar sig sitt slutTack. Det är modern lysmassa med ”fake vintage” look.
35 – en riktig bamsing.Riktigt bra för att vara en vintage Omega Dessutom är det en mycket fin modell, är den 34mm?
#ångestGalet att vi är uppe i 100 sidor redan!
Alldeles perfekt för en sådan vintage i mina ögon! Men visst är den något mindre än min Ploprof på 55mm35 – en riktig bamsing.
Brorsan har varit OWG med en sådan sedan 2008 dock inte denna utan att vara särskilt klockintresserad.Någon som känner en tvättäkta OWG som gjort ett exceptionellt smakfullt val? En genuin OWG vet i min mening inte ens om att han är en OWG, han bara är det. ”Det här är jag och det här är min klocka, vad är grejen?” Har många inte så smakfulla OWGs på jobbet och i min närhet men läser gärna om någon har en ovetande OWG-kung/drottning att dela med sig av
Om resonemanget och frågan redan passerat förbi så får ni örfila mig!
Fetaste owg pjäsen!Gjorde en sväng och skickade iväg lite klockor, är numera TwoWatchGuy med endast Ploppen och Chronolinken. Trivs riktigt bra med Ploppen än så länge, men vore trevligt om jag snart kunde få hem gummibanden jag beställt från Borealis
Min fru har haft samma Precision varje dag sen hon fick den för sex år sedan. Men hon är. ju inte med här....Någon som känner en tvättäkta OWG som gjort ett exceptionellt smakfullt val? En genuin OWG vet i min mening inte ens om att han är en OWG, han bara är det. ”Det här är jag och det här är min klocka, vad är grejen?” Har många inte så smakfulla OWGs på jobbet och i min närhet men läser gärna om någon har en ovetande OWG-kung/drottning att dela med sig av
Om resonemanget och frågan redan passerat förbi så får ni örfila mig!
Tackar! Och ja åtminstone sett till storlekenFetaste owg pjäsen!
Riktigt najs men den övre "end link"en behöver lite kärlek.Sist på bollen. Hade inte tänkt att vara med, men ändrade mig i sista stund. Så jag tar helt enkelt gårdagens slumpmässiga klocka och kör den i mars. Doxamars it is then.
Härligt! Mysigt att polera plexi och dra upp klockan på morgonen, tandborstningen och andra tråkigheter kan alltid väntaDet går hur bra som helst Kul med första handjagade klockan och dessutom använda bara den i en hel månad
Hur går det själv?
Det ser ut att blåsa upp lite?Ny dag nya möjligheter förutom att byta klocka
Vad skulle du kalla dagens situation?Japp, med risk för att låta som en snuskgubbe;
Det är som ett äktenskap. Hålla i en annan i handen är ok, men inte sätta på.
Det var inte så att det bara råkade slinka på en annan i bara farten?Vad skulle du kalla dagens situation?
Blev ju lite Speedy Tuesday ändå, fast på avstånd såklart...