Trea från vänster andra raden uppifrån, VAD är det?Vad skulle du kalla dagens situation?
Blev ju lite Speedy Tuesday ändå, fast på avstånd såklart...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Trea från vänster andra raden uppifrån, VAD är det?Vad skulle du kalla dagens situation?
Blev ju lite Speedy Tuesday ändå, fast på avstånd såklart...
Bandhorn deluxe!Trea från vänster andra raden uppifrån, VAD är det?
Haha nope. Ärligt talat var det inget som var intressant.Det var inte så att det bara råkade slinka på en annan i bara farten?
Så gör jag hela tiden, köper ett snyggt bordsur eller en väckarklocka... tar hem den, vrider upp och upptäcker att det tickar så det hörs genom väggarna!Haha nope. Ärligt talat var det inget som var intressant.
Hämtade ut detta sköna reseur som jag tänkte ha på nattduksbordet. Dock får det nog bli mest prydnad nu när jag hör hur mkt det låter... Finns väckarklocka men den lär man inte behöva då man inte kan somna om den är i närheten
Finns alltid en risk för detDet ser ut att blåsa upp lite?
Är du bagare?Jobbar hemifrån, då blir det brödbak.
Nej, men för lite att göra, fortsätter det så här finns till och med risk att jag börjar städa.Är du bagare?
Läcker sekundvisareJag är i princip redan owg. Tissot varvat med träningsklocka.