• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

UTMANING - OWG 1 månad 2021

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Vad skulle du kalla dagens situation? :D
Blev ju lite Speedy Tuesday ändå, fast på avstånd såklart...
20210302_122628.jpg
Trea från vänster andra raden uppifrån, VAD är det? :wideyed:

Det var inte så att det bara råkade slinka på en annan i bara farten? ;)
Haha nope. Ärligt talat var det inget som var intressant.
20210302_134751.jpg

Hämtade ut detta sköna reseur som jag tänkte ha på nattduksbordet. Dock får det nog bli mest prydnad nu när jag hör hur mkt det låter... Finns väckarklocka men den lär man inte behöva då man inte kan somna om den är i närheten :D

Haha nope. Ärligt talat var det inget som var intressant.
20210302_134751.jpg

Hämtade ut detta sköna reseur som jag tänkte ha på nattduksbordet. Dock får det nog bli mest prydnad nu när jag hör hur mkt det låter... Finns väckarklocka men den lär man inte behöva då man inte kan somna om den är i närheten :D
Så gör jag hela tiden, köper ett snyggt bordsur eller en väckarklocka... tar hem den, vrider upp och upptäcker att det tickar så det hörs genom väggarna!
Hittade en sovjetisk väckarklocka djupt nere i strumplådan en gång, hade begravt den där i vredesmod några veckor tidigare.

DSC06462.jpg

Yes då är äntligen owgm klockan levererad och tooldiverbältet har lämnat handleden! 😅👍🏼

Helson Sharkdiver 38 Titanium blir det hela månaden och det blir nog riktigt bra.

Väldigt nöjd än så länge. Kommer inlägg med inledande tankar om klockan i mikrotråden ikväll eller imorgon.

DSC06445.jpg

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp