Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Får vi se en bild hur den sitter på!Shit... Hittade nyss den perfekta OWGM-klockan i en låda! Miniräknare, timer... Allt man behöver. Nästa år kanske.
![]()
![]()
Hur går det mannen, vänjer du dig vid att dra upp den emellanåt?"Heta Arbeten" på distans via Teams idag![]()
![]()
Lite Flight of The chicken då?Kollegan har tagit flygcert och blivit anställd av SAS.
![]()
![]()
Haha, nice try!Får vi se en bild hur den sitter på!![]()
Tack. Det är modern lysmassa med ”fake vintage” look.Den där är ruskigt fin. Är det alltid krämig lysmassa på dem?
Haha, klockren lavett
Okej.. efter ett dygn med detta haveri på handleden så har jag märkt två saker som kommer att driva mig till fullständigt vansinne:
1. Den byter datum 4 gånger per dag
2. Den har en power reserv på typ 4h
Det positiva är att den håller tiden väldigt bra när den väl funkar
![]()
Typiskt. Får väl köpa en Tag eller två så kanske jag kommer med...Listan är stängd sedan länge![]()
Det går hur bra som helstHur går det mannen, vänjer du dig vid att dra upp den emellanåt?
Öh, våddå varvat ?Jag är i princip redan owg. Tissot varvat med träningsklocka.![]()
Tag Heuer i svanken så är du hemma!Typiskt. Får väl köpa en Tag eller två så kanske jag kommer med...
Bara om Rolexen är i stål, jag slipper lägga handpenning och AD garanterar leverans inom tre månader. Svanken är ändå speciell.Tag Heuer i svanken så är du hemma!![]()