• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

UTMANING - OWG 1 månad 2021

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Misstänkt aktivitet i Guinandtråden :rolleyes: ...

1614698335968.png
Jaså @TobiasD? 😄 🦇

Hade en jäkla tur imorse, lite trött som man kan vara ibland klev jag upp, klädde på mig, tog på mig smycken och funderar vilken klocka jag skall bära för dagen, i sista sekund hinner jag stanna min hand och leda om den eftersom jag hör någon röst ropa OWG, OWG, då klickade det i mitt huvud och Railmastern åkte på. Var försiktiga där ute, vad som helst kan hända 😄

20210302_163756.jpg

Hade en jäkla tur imorse, lite trött som man kan vara ibland klev jag upp, klädde på mig, tog på mig smycken och funderar vilken klocka jag skall bära för dagen, i sista sekund hinner jag stanna min hand och leda om den eftersom jag hör någon röst ropa OWG, OWG, då klickade det i mitt huvud och Railmastern åkte på. Var försiktiga där ute, vad som helst kan hända 😄

20210302_163756.jpg
Det finns en anledning till att jag har gömt undan mina andra klockor 😁

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp