• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

UTMANING - OWG 1 månad 2021

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Hur länge kan det vara kul att gunga egentligen?
Vad är rimligt??
20210302_180321.jpg
Allt från 2 minuter till 2 dagar brukar jag se som rimligt. Det är därför det finns glass.

Ordet ’glass’ kommer från Latin och betyder i runda slängar ”kom nu barn, nu avbryter ni vad ni gör för Pappa är uttråkad”

Haha vilken jävla koll du har @Staafen 😂
Affären gjordes innan 1 mars, så du kan andas ut. Således har den alltså inte varit på min arm under mars månad. Hämtade dock ut den först idag från urmakaren, visste inte när jag skulle få tillbaka den och kunde därför inte anmäla denna klockan till utmaningen. Men frågan är hur fasen jag ska klara att vänta 30 dagar till att få använda min nya klocka?!?

EDIT: såg nu att det var @Tisdag som hade den lite obehagliga kollen 😅
A39FAAF7-3DC6-49C4-A10F-E6DCED334494.jpeg
Haha ja exakt, @Tisdag har örnkoll! 😁

Ok, ingen örfil...DENNA gång! 😄

Han som finns på riktigt? :nailbiting:

Batman alltså ;)?

Du läser högt, hoppas jag?
Sagan om Batman och de 200 klocknördarna.

Haha! När jag frågar henne vart är klockan så lyfter hon på sin högerarm, vet inte om jag ska vara stolt eller orolig 🤣

Alltid förvånad över hur många sidor det kan bli på en kort stund. Ibland kan det bli lite väl många...
7FCB13A3-EA37-48C9-B48F-0826AAEE4632.gif

Jag har faktiskt varit borta i nästan fyra timmar så får la skylla mig själv 😃

Veckolotteriet – Så här går det till

För att köpa lotter till veckolotteriet så måste man vara kvar i owgmarch-utmaningen. Endast användare med grön skyllt får köpa lotter. Om man åker ur owgmarch efter att man köpt lott så gills den såklart ändå.
1B73B4EB-9621-4015-8AB3-B6CF9EC53E9C.jpeg

• Varje lott kostar 50kr och man får köpa så många lotter man vill.
  • Ange användarnamn och hur många lotter ni köper (framgår såklart av summan också)
https://egeninsamling.minstoradag.org/fundraisers/owgmarch-2021
  • Endast lotter till den nuvarande veckans utlottning säljs.
  • Om man fyller i fel eller inte har grön skyllt så räknas det som en frivillig donation till Min Stora Dag.
  • Lottdragningen sker på fredag kl 15.00 och sänds live på www.instagram.com/owgmarch
- Priser finns beskrivna här
https://klocksnack.se/threads/utmaning-owg-1-månad-2021.145434/post-3716009
Vinnarlistan kommer publiceras direkt efter lottdragningen
Snyggt 👍🏼

Här ska det vinnas. Lotter införskaffade!

Nattning för lillskrotan här hemma. Läst Bernard och Bianca för 3000:e gången ungefär. Får knappt plats i sängen heller för det ska ligga en miljon gosedjur överallt. Trots mitt gnäll ovan måste jag ändå erkänna att det knappt finns något mysigare. Sen får man dessutom lite tid att läsa ikapp i den här tråden, vilket är mer än välbehövligt! Galet vilket tempo det är😳 Hur många lavetter har delats ut?? Är det bara en eller har jag lyckats missa någon?

Jag och 58:an sitter tryggt i båten iallafall
D81BD47A-75BA-4791-80B0-0C3E3CC573FB.jpeg

Så, nu har de två första fått sina #OWGFAIL banners. Dessa kommer vara kvar under hela april med. 😁

De som åker ut kommer få sina banners ändrade i slutet av varje vecka för att det inte ska bli allt för mycket administrativt arbete. Hoppas att det är ok för er alla!

Screenshot_20210302-194330_Samsung Internet-01.jpeg

Tack @hook!

Alltså! En svinlång dag på jobbet och jag kan känna matdoften och känna soffkudden mot röven, bara några minuter till i bilen. OCH SÅ KLIPPER NÅGON JÄVEL FYRBENT VILLEBRÅD MED SIN PROJEKTIL TILL VOLVO! Och då sitter man ju där, hungrig och med hemlängtan. Inga personskador mer än att jag själv börjde förtvina och fick rosiga kinder av tårarna jag fällde ensam i bilen. Blåljus överallt, varningblinkersens sken kastar skuggor över vägen.

Jag är hemma nu, katten klöste mig så fort jag mötte honom i dörren. Jag vill äta korv och få en kall öl. Helvete.

Edit: Jag var alltså inte inblandad. Blev bara stillastående i kön och var trött och hungrig...

20210302_191737.jpg

Senast ändrad:
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp