Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Den är ju tvärcool, samma som du postade på Instagram visst?Anmälan spikad!
@Staafen det blir den roliga Swatchen, och målet är att inte ta av den en enda gång på hela mars. Blir roligt det här.
Densamma! Tycker ärligt den är fantastiskt snygg på sitt egna lilla vis! Kommer gå som på räls om jag bara kan vänja mig vid tickandetDen är ju tvärcool, samma som du postade på Instagram visst?
Kan du inte posta en bild här?Densamma! Tycker ärligt den är fantastiskt snygg på sitt egna lilla vis! Kommer gå som på räls om jag bara kan vänja mig vid tickandet
LYSTRING!
Behöver ert engagemang för att välja vapendragaren för mars
1. Anmälningsbevis
2. Slog vi Norge till 10.000?!
3. Sist men inte minst, vad ska jag ha i mars?! Omrösning via reaktioner på inlägget enligt nedan:
För mögel-Omega
För o-möglig Omega
För tysk kvalitet i form av Sinn
För lite vardagslyx med Blancpain
Jag kollar inlägget 28/2, flest reaktioner avgör så rösta på!
Ni är båda tillagda på listan! Om jag har räknat rätt är vi just nu 68st anmälda.Jag är med! Kör Speedmaster och det är klockan jag bär 80% av tiden ändå så tror detta kommer gå bra. Lite segt bara att förlora möjligheten att byta om man vill men väldigt bra initiativ och bra uppstyrt!
Vi ska nog kunna piska in några flerNi är båda tillagda på listan! Om jag har räknat rätt är vi just nu 68st anmälda.
Det är långt kvar så det tror jag med. Vet att @Berns satt ett mål på 200st i år.Vi ska nog kunna piska in några fler
Som @Lord_tito88 redan skrivit är det en tidig Kinetic modell. Vet inte hur många som tillverkades under AGS innan man bytte till Kinetic men verkar vara ganska ovanliga. Tycker dock man borde se fler, AGS användes i ca 10 år innan man bytte till Kinetic.Intressant klocka! De vill gärna att man ska se att det är AUTOMATIC GENERATING SYSTEM, men vad betyder det?
Tufft satt mål, men man ska sikta mot stjärnorna Jobbar på att få till ett kollektivt deltagande i G-shocktrådenDet är långt kvar så det tror jag med. Vet att @Berns satt ett mål på 200st i år.
Kommer här! Egentligen en ganska vettig jobba-hemma klocka. Bortsett från att det är nedrans svårt att faktiskt se vad klockan ärKan du inte posta en bild här?
Jag hoppas din klocka är vattentät..Anmälan spikad!
@Staafen det blir den roliga Swatchen, och målet är att inte ta av den en enda gång på hela mars. Blir roligt det här.
Underbar!Kommer här! Egentligen en ganska vettig jobba-hemma klocka. Bortsett från att det är nedrans svårt att faktiskt se vad klockan är
Fräsig!!Kommer här! Egentligen en ganska vettig jobba-hemma klocka. Bortsett från att det är nedrans svårt att faktiskt se vad klockan är
Härlig! Men kolla vad klockan är gör man väl på mobilen? Klockan är väl en livsstilsmarkör?Kommer här! Egentligen en ganska vettig jobba-hemma klocka. Bortsett från att det är nedrans svårt att faktiskt se vad klockan är
Som det flippas i den tråden så är en rekrytering svår där.Tufft satt mål, men man ska sikta mot stjärnorna Jobbar på att få till ett kollektivt deltagande i G-shocktråden
Winner winner, chicken dinner
det finns inga vattentäta klockor (för fan).Jag hoppas din klocka är vattentät..
Den där var riktigt trevlig!
Misstänkte att den skulle komma, och jag vet. Tycker ändå det är ett ganska vedertaget begrepp som folk använder, du förstår vad jag menar.det finns inga vattentäta klockor (för fan).
3 atm vill jag minnas! Plaskar visarna runt i vatten i månadens slut så ramas den in och pensionerasJag hoppas din klocka är vattentät..
Underbar!
Tackar! Kommer gå strålande. Var smart nog att köpa in nytt nu med så utmaningen blir dubbel när man ska vänta att ha på sig nyförvärvet.Fräsig!!
Haha så sant som det är sagt! Tur då att en glad mussepigg som visar tiden typ 50 % av tiden symboliserar min livsstil så välHärlig! Men kolla vad klockan är gör man väl på mobilen? Klockan är väl en livsstilsmarkör?
Hahah du gör det fasiken inte lätt för dig du...Tackar! Kommer gå strålande. Var smart nog att köpa in nytt nu med så utmaningen blir dubbel när man ska vänta att ha på sig nyförvärvet.