Jag har fortfarande inte sett @Seikosthlm i listorna. In och anmäl dig nu!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Bäst hittills. Nu börjar det likna något. Blir mer och mer inspirerad att kliva på tåget.Kommer här! Egentligen en ganska vettig jobba-hemma klocka. Bortsett från att det är nedrans svårt att faktiskt se vad klockan är
Utan någon som helst riktig konkurrens måste jag säga att det är @Staben klocka. Den är out of this world crasy bananas!Vilken klocka är THA GROTESKO #1 hittentills
Det närmar sig och första wristshot är testat.
Man kan ha den på 2 olika vis. Med ena riktad mot mig eller båda centrerat. Vad säger panelen? Hur f-n ska det här gå
Den är så hemska att det gör ont.. en utmaning av rang
Med guldsub!Det ryktas om att @Cabooz är sugen på OWG!
Det tycker jag absolut!Med guldsub!
Är väl alltid OWG med denMed guldsub!
Fan den där hade jag missat! Självklart på topplistan!Utan någon som helst riktig konkurrens måste jag säga att det är @Staben klocka. Den är out of this world crasy bananas!
Jag är lite saktfärdig av mig men satsar på att få iväg min anmälan imorgon haha!Det är långt kvar så det tror jag med. Vet att @Berns satt ett mål på 200st i år.
Med guldsub!
Ja jag får se vad det blir för nåttDet tycker jag absolut!
Eller som jag som tänker köra båda under mars.Vissa kör vit månad men riktiga män kör OWG march så jag anmäler mig! Första breitlingen och blir min aerospace som sköter detta ärofyllda uppdrag.
Att man alltid hamnar på topplistanUtan någon som helst riktig konkurrens måste jag säga att det är @Staben klocka. Den är out of this world crasy bananas!
Du har ju inte anmält dig än så ännu är du inte värst haha!Att man alltid hamnar på topplistan
Låter sunt! men kan ärligt erkänna att jag inte är man nog att klara båda under samma månad Lycka tillEller som jag som tänker köra båda under mars.
Jag har alltid en vit månad någon gång under året och i år kör jag samtidigt med OWG-M
Du och vägguret är tillagda på listan!@Margarinkungen Panerai PAM00663
Jag e med! Här e min OWG klockaJag har fortfarande inte sett @Seikosthlm i listorna. In och anmäl dig nu!
Bara lugn har haft mycket på jobbet bara. Så min grotesko kommer med i listanDu har ju inte anmält dig än så ännu är du inte värst haha!
EpiskJag e med! Här e min OWG klocka
Aldrig varit med tidigare och aldrig heller hört talas om, men i år är jag och min Omega Railmaster CK2914 med
Listan är uppdaterad!Jag e med! Här e min OWG klocka
Den där var ju riktigt cool!Jag e med! Här e min OWG klocka
Har du ingen backup? Vi vill ju ha med dig oavsett!Är med om min musse hinner bli fixad
OWG's fjärde Rolex! Listan är uppdaterad.Betalat och klart, kommer ha min 16710!
Jodå, men va så peppad på att kunna använda Mussepigg -”tanken” bara, så gick den och dog. Ersättningsverk på G dock, håller tummarna!Har du ingen backup? Vi vill ju ha med dig oavsett!
Ja, den är ganska mysig i vattnet. Jag vet inte om jag kommer stå ut med vaniljdoften när jag jobbar så jag har beställt lite ombyte till den som säkert inte matchar speciellt braDen där var riktigt trevlig!