Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Så du är på med den i mars?Hemma från service
Yes, anmäler mig nuSå du är på med den i mars?
Skoj! Listan är uppdaterad.Yes, anmäler mig nu
Rätt skönt ibland faktiskt!
Läderlappen ser allt. När du är ute på kvällsrastningen med hunden och hör fotsteg bakom, vänder dig om, ser ingen - då är det läderlappen som spanar efter otillbördiga klockor på dina oskyldiga handlederHur visar/bevisar man att man klarat det? Eller det är bara samvetet som gör att man förtäljer sanningen (är lite rädd och kissnödig ang Mr läderlapp)
Om ni vet någon som byter klocka alldeles för ofta och behöver hjälp är detta ett ypperligt tillfälle! Tagga personen och skicka en utmaning!
Okej det räcker, fick nästan byta kallingar. 10 dagar kvar och jag drar mig för att ens titta på klockan som kommer användas. Det ska vara lite jobbigt så den mest klumpiga klocka jag ägerLäderlappen ser allt. När du är ute på kvällsrastningen med hunden och hör fotsteg bakom, vänder dig om, ser ingen - då är det läderlappen som spanar efter otillbördiga klockor på dina oskyldiga handleder
@roosterman you´re welcome!Om ni vet någon som byter klocka alldeles för ofta och behöver hjälp är detta ett ypperligt tillfälle! Tagga personen och skicka en utmaning!
Vi gör ju detta för vår egen del så det är samvetet som är din domare. Men som jag skrev, golare har polare i OWG och läderlappen ser allt.Hur visar/bevisar man att man klarat det? Eller det är bara samvetet som gör att man förtäljer sanningen (är lite rädd och kissnödig ang Mr läderlapp)
Du drar dig för att byta klocka för du vet att något kommer hända när du gör det... Läderlappen kommer fram när du minst anar och du har glömt bort dig med en annan klocka, och då är det redan försent... Nädå. Som @Staafen skriver ovan <3Okej det räcker, fick nästan byta kallingar. 10 dagar kvar och jag drar mig för att ens titta på klockan som kommer användas. Det ska vara lite jobbigt så den mest klumpiga klocka jag äger
Intressant klocka! De vill gärna att man ska se att det är AUTOMATIC GENERATING SYSTEM, men vad betyder det?Jag är givetvis med, anmälningsavgift betald! Jag kommer köra Seiko AGS Bicolor under Mars, skulle Batman hälsa på lovar jag att pynta in ytterligare 100kr för varje återstående dag av Mars.
Du hinner byta till Speedyn än Själv tänker jag avhålla mig från klockköp åtminstone första halvan av mars för att minska frestelser.Passar på att bära en vettig klocka innan plastmånaden börjar...
Hur tänker ni förresten kring klockköp? Formellt kan man ju köpa en klocka och greja med den, så länge man inte provar den. Men lite otroget är det väl ändå, få riktiga OWG:s gör så tänker jag...
Intressant klocka! De vill gärna att man ska se att det är AUTOMATIC GENERATING SYSTEM, men vad betyder det?
Ja klart vi gör, var mest nyfiken på om det var så att man på något sätt skulle bevisa det (då det är min första OWGMVi gör ju detta för vår egen del så det är samvetet som är din domare. Men som jag skrev, golare har polare i OWG och läderlappen ser allt.
Löst!Klockan jag hade tänkt utmaningen hann komma i tid. Det blir en Vostok Komandirskie.
Du får gärna uppdatera i listan när du har tid @Staafen !
Nej det behöver du inte göra.Ja klart vi gör, var mest nyfiken på om det var så att man på något sätt skulle bevisa det (då det är min första OWGM
Typ lite OT men Läderlappen måste vara sämsta namnet på en superhjälte någonsinVi gör ju detta för vår egen del så det är samvetet som är din domare. Men som jag skrev, golare har polare i OWG och läderlappen ser allt.
Typ lite OT men Läderlappen måste vara sämsta namnet på en superhjälte någonsin
"Ät upp grönsakerna nu, annars kommer Läderlappen och tar dig" funkar nog dåligt med ungarna
Nja, den är för bra, så lätt ska jag inte göra det för mig i år! Gissar att det kommer att uppstå svårt köpsug efter ett par veckors hård fasta, men det får nog vänta till april...Intressant klocka! De vill gärna att man ska se att det är AUTOMATIC GENERATING SYSTEM, men vad betyder det?
Du hinner byta till Speedyn än Själv tänker jag avhålla mig från klockköp åtminstone första halvan av mars för att minska frestelser.
Det är ju det som är så roligt...Typ lite OT men Läderlappen måste vara sämsta namnet på en superhjälte någonsin