• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

UTMANING - OWG 1 månad 2021

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Aros

Audemars
Friends Of KS
2-Faktor
10 dagar kvar, passa på att byt klocka så mycket det går nu :)
Min Mudman får vila sig i form fram till läggning 28/2. Från 00:00 kör vi!
2021-02-18 08.49.52.jpg
 

martaSM30

Audemars
Ny nivå av utmaning om regler innebär att löpa utan träningsklockan MEN vi får väl testa lite😀

⚠️⚠️⚠️⚠️⚠️⚠️⚠️⚠️⚠️⚠️⚠️

!!Obs varning för lättklädda bilder!!

⚠️⚠️⚠️⚠️⚠️⚠️⚠️⚠️⚠️⚠️⚠️
B75C5616-E2FB-46ED-AB3E-7ABD09C1E5EC.jpeg

Testade att springa med den lilla rackaren i fickan för loggning men det blir nog banne mig heelt klockfri löpning i mars. Kan nog vara bra träning det med☺️ 53560605-7397-49C4-B1CC-F19C17D29632.jpeg
 

McNulty

KS Explorers Club
Friends Of KS
2-Faktor
Ny nivå av utmaning om regler innebär att löpa utan träningsklockan MEN vi får väl testa lite😀

⚠️⚠️⚠️⚠️⚠️⚠️⚠️⚠️⚠️⚠️⚠️

!!Obs varning för lättklädda bilder!!

⚠️⚠️⚠️⚠️⚠️⚠️⚠️⚠️⚠️⚠️⚠️
B75C5616-E2FB-46ED-AB3E-7ABD09C1E5EC.jpeg

Testade att springa med den lilla rackaren i fickan för loggning men det blir nog banne mig heelt klockfri löpning i mars. Kan nog vara bra träning det med☺️ 53560605-7397-49C4-B1CC-F19C17D29632.jpeg
Rätt skönt ibland faktiskt! 👍🏼
 

Nissestr

Patek
Pledge Member
2-Faktor
Hur visar/bevisar man att man klarat det? Eller det är bara samvetet som gör att man förtäljer sanningen (är lite rädd och kissnödig ang Mr läderlapp) 😂
Läderlappen ser allt. När du är ute på kvällsrastningen med hunden och hör fotsteg bakom, vänder dig om, ser ingen - då är det läderlappen som spanar efter otillbördiga klockor på dina oskyldiga handleder 👀
 

frere

Audemars
2-Faktor
Passar på att bära en vettig klocka innan plastmånaden börjar...
2DCDD9B8-8AE4-4C1C-8B08-50F403A671C5.jpeg

Hur tänker ni förresten kring klockköp? Formellt kan man ju köpa en klocka och greja med den, så länge man inte provar den. Men lite otroget är det väl ändå, få riktiga OWG:s gör så tänker jag...
 

Nissestr

Patek
Pledge Member
2-Faktor
Får leta fram nyckeln till klocklådan och sen be damen lägga den på någon lämplig plats, då har jag inga alternativ än att krossa glaset ifall mitt begär tar över att ha annan klocka men då har jag uppenbarligen andra problem att oroa mig över
 

Imre

Panerai
Läderlappen ser allt. När du är ute på kvällsrastningen med hunden och hör fotsteg bakom, vänder dig om, ser ingen - då är det läderlappen som spanar efter otillbördiga klockor på dina oskyldiga handleder 👀
Okej det räcker, fick nästan byta kallingar. 10 dagar kvar och jag drar mig för att ens titta på klockan som kommer användas. Det ska vara lite jobbigt så den mest klumpiga klocka jag äger 😂😂😂
 

Nissestr

Patek
Pledge Member
2-Faktor
Okej det räcker, fick nästan byta kallingar. 10 dagar kvar och jag drar mig för att ens titta på klockan som kommer användas. Det ska vara lite jobbigt så den mest klumpiga klocka jag äger 😂😂😂
Du drar dig för att byta klocka för du vet att något kommer hända när du gör det... Läderlappen kommer fram när du minst anar och du har glömt bort dig med en annan klocka, och då är det redan försent... Nädå. Som @Staafen skriver ovan <3
 

StarMan

KS Explorers Club
2-Faktor
Jag är givetvis med, anmälningsavgift betald! Jag kommer köra Seiko AGS Bicolor under Mars, skulle Batman hälsa på lovar jag att pynta in ytterligare 100kr för varje återstående dag av Mars.

IMG_20210217_090403__01.jpg
Intressant klocka! De vill gärna att man ska se att det är AUTOMATIC GENERATING SYSTEM, men vad betyder det?

Passar på att bära en vettig klocka innan plastmånaden börjar...
2DCDD9B8-8AE4-4C1C-8B08-50F403A671C5.jpeg

Hur tänker ni förresten kring klockköp? Formellt kan man ju köpa en klocka och greja med den, så länge man inte provar den. Men lite otroget är det väl ändå, få riktiga OWG:s gör så tänker jag...
Du hinner byta till Speedyn än :) Själv tänker jag avhålla mig från klockköp åtminstone första halvan av mars för att minska frestelser.
 

frere

Audemars
2-Faktor
Intressant klocka! De vill gärna att man ska se att det är AUTOMATIC GENERATING SYSTEM, men vad betyder det?


Du hinner byta till Speedyn än :) Själv tänker jag avhålla mig från klockköp åtminstone första halvan av mars för att minska frestelser.
Nja, den är för bra, så lätt ska jag inte göra det för mig i år! Gissar att det kommer att uppstå svårt köpsug efter ett par veckors hård fasta, men det får nog vänta till april...
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp