• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

UTMANING - OWG 1 månad 2021

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Suck. Det är normalt inga problem för mig att gå med en och samma klocka en hel vecka eller så, men det verkar vara nåt psykiskt som sätter in i min hjärna när jag är "tvingad" att köra samma klocka dag ut och dag in. Jag tänkte innan detta drog igång att: "Vadå - hur svårt kan det vara? Ha!"
Meeeeen det är visst nåt undermedvetet som trycker på. Nej - jag tänker inte ge mig så lätt, men detta är faktiskt tuffare än vad jag trodde!
783F78BF-2FE6-4C94-81FC-821E9020BC7D.jpeg

Är det försent att anmäla sig? Jag hade min kära Eco-Drive beater på mig när jag plötsligt blev inlagd i måndags, och den har bara varit av för operation och magnetröntgen. Är det ok?
IMG_20210303_210801.jpg
Egentligen tar vi inte in fler nu men vi vill självklart göra ett undantag för dig. Roligt att du är med och krya på dig! ❤ Skriv nick och vilken klocka du valt i donationskommentaren. 👍🏼

Suck. Det är normalt inga problem för mig att gå med en och samma klocka en hel vecka eller så, men det verkar vara nåt psykiskt som sätter in i min hjärna när jag är "tvingad" att köra samma klocka dag ut och dag in. Jag tänkte innan detta drog igång att: "Vadå - hur svårt kan det vara? Ha!"
Meeeeen det är visst nåt undermedvetet som trycker på. Nej - jag tänker inte ge mig så lätt, men detta är faktiskt tuffare än vad jag trodde!
783F78BF-2FE6-4C94-81FC-821E9020BC7D.jpeg
Känner precis samma sak, kan ibland gå nån vecka utan att jag ens reflekterar över att jag burit samma klocka. Men nu när man måste ha samma vill jag helt plötsligt rotera andra klockor efter bara tre dagar😬

LIKET LEVER!
Det här är galet och låter helt otroligt men detta har hänt:
När barnen somnade tog jag mig friheten att öppna klockan. Döm av min förvåning när jag ser att det på ett ställe saknas en skruv som jag även lyckas lokalisera. Jag har skruvat mycket iPhone så är van med små skruvar. Med samlat mod, ett djupt andetag och en pincett tog jag varsamt fram den och satte den på plats. Nu tickar klockan på som den ska igen!
Jag har visserligen åkt ur OWGM men kommer tävla mot mig själv ändå med suben resten av månaden, det känns redan som jag vunnit 🥳🙌
65D2AF39-CE95-48FB-8EFB-6D9459A02DF5.jpeg
12AE2AB0-E93F-4C8C-8F1B-57C961610A86.jpeg
62F0DB0C-012B-42DE-9F3C-29DFD359627F.jpeg

Egentligen tar vi inte in fler nu men vi vill självklart göra ett undantag för dig. Roligt att du är med och krya på dig! ❤ Skriv nick och vilken klocka du valt i donationskommentaren. 👍🏼
Stort tack! Men så skrev jag fel nick i donationskommentaren, "HiggeErövraren" istället för "Higge79" 🙄 Ett vidlyftigt deltagande i sociala medier leder lätt till hjärnsläpp...

LIKET LEVER!
Det här är galet och låter helt otroligt men detta har hänt:
När barnen somnade tog jag mig friheten att öppna klockan. Döm av min förvåning när jag ser att det på ett ställe saknas en skruv som jag även lyckas lokalisera. Jag har skruvat mycket iPhone så är van med små skruvar. Med samlat mod, ett djupt andetag och en pincett tog jag varsamt fram den och satte den på plats. Nu tickar klockan på som den ska igen!
Jag har visserligen åkt ur OWGM men kommer tävla mot mig själv ändå med suben resten av månaden, det känns redan som jag vunnit 🥳🙌
65D2AF39-CE95-48FB-8EFB-6D9459A02DF5.jpeg
12AE2AB0-E93F-4C8C-8F1B-57C961610A86.jpeg
62F0DB0C-012B-42DE-9F3C-29DFD359627F.jpeg
Synd att du var så snabb med att hänga på Daytonan 😄

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp