Hej, du har fått lottnummer 132, 133, 134 och 135.Nej, köpte för 200kr.
du hittar hela listan med lottnummer på owgmarch.com
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hej, du har fått lottnummer 132, 133, 134 och 135.Nej, köpte för 200kr.
Enkelt ordnatSå jäkla roligt att det finns en fail badge. Dock gillar jag ju rött mer än grönt...
Ja, 1 vecka sedan jag fick hem denVar den den som låg på köp/sälj i veckan alltså?
Hade samma tanke, men tror nu att 00:00 den 1/4 kommer klockan flyga ut genom fönstret.Det kan vara ett scenario. Men tveksamt..
Börjar fila på en idé om att den ska aktioneras och högsta bud skänks till min stora dag.
Men oklart än.
Så jäkla roligt att det finns en fail badge. Dock gillar jag ju rött mer än grönt...
Sjukt jävla surt!Ja, 1 vecka sedan jag fick hem den
Ja, blir ju liksom tummarna utåt på båda sidor, inte braFramförallt sitter högerarmen mycket sämre på vänster sida tycker jag!
mtp. hur jag härjat i denna tråd känns det som jag sviker mer än mig själv då. Trodde det här skulle vara lätt, hade runt 10 klockor förut men bantade rejält förra året till 5 och rätt billig kollektion samt att jag jobbar hemma. Men känner att tre klockor ligger och ropar på hjälp i lådan. Den fjärde ligger i källaren och används bara vid discgolf då det är en Casio kalkylatorklocka och jag funderar på att ge mig ut och kasta plast nån dag snart. Men samtidigt känner jag på samma gång "nästa år kör jag sambons rosa F-91W, inga problem"Enkelt ordnat
sälj den där till mig i aprilInspekterar baksidan
Den kommer få vila men stanna tyvärrsälj den där till mig i april
Tack så hjärtligt!Hej, du har fått lottnummer 132, 133, 134 och 135.
du hittar hela listan med lottnummer på owgmarch.com
Fan du kommer snart få kallbrand, lös det där bandet snarast!Blir kanske bandbyte av medicinska skäl men jag ska försöka kriga på. TV4 lär byta ut elitstyrkans hemligheter mot OWGM nästa år. Ingen kommer märka något skillnad.
Risky movePreslap x3
GenialisktBlir kanske bandbyte av medicinska skäl men jag ska försöka kriga på. TV4 lär byta ut elitstyrkans hemligheter mot OWGM nästa år. Ingen kommer märka något skillnad.
Preslap x3
Löst. Man vill ju inte amputera så man tvingas ha klockan på höger.Fan du kommer snart få kallbrand, lös det där bandet snarast!
Visst var det 19mm på din?Löst. Man vill ju inte amputera så man tvingas ha klockan på höger.
Stämmer.Visst var det 19mm på din?
Helt korrektLöst. Man vill ju inte amputera så man tvingas ha klockan på höger.
Jag är vänsterhänt, klockan på vänster arm! Aldrig reflekterat på nått annat.Nope, jag är högerhänt. Har inte reflekterat på varför jag bär den på höger men känns absolut mest rätt för mig, går faktiskt inte för mig att ha den på vänster hehe. På vänster har jag armband och höger klocka
Sugen på en vintage mesh (som iofs ser ny ut)? Riktigt fin!Stämmer.
Blä brukar aldrig ha en klocka mer än max 2 dagar på raken så börjar ju kännas underligt redan nu!