• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

UTMANING - OWG 1 månad 2021

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Kollar gångreserver på mina klockor som jag brukar rotera mellan och notera att nu har första stannat, den klara 40 timmar och 14 min och ska ha 38h så helt klart godkänt.
20210304_073959.jpg
Vänta nu,

OWG March startade 00:00 den 1 mars, det går 24h på ett dygn och det är 3 dygn + 8 timmar sedan OWGM startade. Det är alltså 3*24 + 8 = 80 timmar sedan galenskaperna började.

Om din klocka stannade NU det vill säga den fjärde mars strax innan åtta betyder det att den borde haft en gångreserv på 80 timmar. Men då du specificerar gångreserven till 40 så känns det som att det är något du döljer för oss. Den fakta som är känd tyder på att klockan senast blev använd för 40 timmar sedan. Det vill säga 16:00 den andra mars.

Vad har du att säga till ditt försvar?

ping @Staafen

Dag 4.
Måste börja fördriva tiden bättre för att klara mig igenom detta. Undrar om man ska försöka se någon bra film ikväll? Någon som har något bra tips?

BA11285A-8E2B-476C-A0F2-BA2A4AECE8AC.jpeg

Oh, by the way
32AB9849-1F8A-48CA-82D2-D7D7E1ED5D59.jpeg

”My favourite part [of Pulp Fiction] is when Sam has his gun out in the diner and he tells the guy to tell his girlfriend to shut up. 'Tell that bitch to be cool. Say: Bitch be cool.' I love those lines.”

Du borde köpa en bra skärm till hemmet, såvida du inte behöver 144hzfreesync/G-sync för gamingändamål så finns det bra och prisvärda skärmar för kontorsbruk :)

Själv så har jag en Koreaskärm som var populär på Sweclockers i samband med att Battlefield 4 lanserades 😂
Hemma är jag snål, så det är en 8 år gammal HP som komplett hade urförsäljning på... Måste ju lägga pengarna på klockor istället :)

Dag 4.
Måste börja fördriva tiden bättre för att klara mig igenom detta. Undrar om man ska försöka se någon bra film ikväll? Någon som har något bra tips?

BA11285A-8E2B-476C-A0F2-BA2A4AECE8AC.jpeg

Oh, by the way
32AB9849-1F8A-48CA-82D2-D7D7E1ED5D59.jpeg

”My favourite part [of Pulp Fiction] is when Sam has his gun out in the diner and he tells the guy to tell his girlfriend to shut up. 'Tell that bitch to be cool. Say: Bitch be cool.' I love those lines.”

Såg på "Coach Carter" igår på Netflix, rekommenderas :)

Hemma är jag snål, så det är en 8 år gammal HP som komplett hade urförsäljning på... Måste ju lägga pengarna på klockor istället :)

Haha, känner igen mig i det där! Men tråla tratten efter en skärm annars, andrahandsvärdet på skärmar är inte det bästa ;)

Vänta nu,

OWG March startade 00:00 den 1 mars, det går 24h på ett dygn och det är 3 dygn + 8 timmar sedan OWGM startade. Det är alltså 3*24 + 8 = 80 timmar sedan galenskaperna började.

Om din klocka stannade NU det vill säga den fjärde mars strax innan åtta betyder det att den borde haft en gångreserv på 80 timmar. Men då du specificerar gångreserven till 40 så känns det som att det är något du döljer för oss. Den fakta som är känd tyder på att klockan senast blev använd för 40 timmar sedan. Det vill säga 16:00 den andra mars.

ping @Staafen
Hahaha! Ja hur förklarar du nu detta @Lupin? 😂

Vänta nu,

ping @Staafen

Hahaha! Ja hur förklarar du nu detta @Lupin? 😂
Haha
:hilarious:
att jag inte kom på tidigare än 41 timmar sedan att det kunde vara kul att kolla tyvärr. Lite mer än 4 dagar ska jag klara.

Vänta nu,

ping @Staafen
Väntar med spänning!🤣
DF596AC7-871C-4E02-8286-959C997EE263.gif

Vänta nu,

ping @Staafen
Is this Sherlock Holmes in disguise?😮😂

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp