• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

UTMANING - OWG 1 månad 2021

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Åker in till kontoret för första gången på ett par veckor. Funderade på vilken klädsel som bäst kunde dölja denna koloss på armen. Slutade med en avslappnad skjorta, jeans och sneakers. Inga kundmöten idag som tur är. 😂

94F2228D-9677-42D6-B625-4F4099322802.jpeg
Alla är vi olika. Jag skickade tillbaka min pga att jag tyckte den såg för liten och fjantig ut på mig.
Annars en snygg och trevlig klocka 👍

@Staafen ’s trasiga Swatch som jag egentligen skulle ha burit under mars är fixad! Nytt batteri och magnetbearbetning hos Klockmaster Fältöversten fick ordning på det!

808341ED-7C90-4ECC-9B38-E98D5C145035.jpeg

Hjälper iofs föga eftersom jag dras med fickuret som OWG-klocka? Eller får man byta? Här föreligger ju särskilda skäl! Plus att jag redan fått en lavett av Batman av oklar anledning, det borde ju också väga in! :D

@Berns
Jag funderar lite så här;
Om man ställer upp med ett armbandsur i owgmarch och provar en annan klocka på armen, då åker man ut.
Om man ställer upp med ett fickur i owgmarch, vad händer om man stoppar en annan klocka i fickan då? hmmm🤔

Kommer nog ge upp snart. Imorse såg jag härliga bruna fläckar på glaset till min owgm (fanns ej där i tisdags) så går de inte bort så nja då klarar jag det inte 🙃
098EB16F-08B7-422F-B6FE-034CFF70ACA7.jpeg

Återkommer om hur det går och om läderlappen får ge mig en örfil 🙈

(men är kvar än)
Hur har du lyckats få fläckar som inte ens går bort? Testat glasputs?😂

Kommer nog ge upp snart. Imorse såg jag härliga bruna fläckar på glaset till min owgm (fanns ej där i tisdags) så går de inte bort så nja då klarar jag det inte 🙃
098EB16F-08B7-422F-B6FE-034CFF70ACA7.jpeg

Återkommer om hur det går och om läderlappen får ge mig en örfil 🙈

(men är kvar än)

Då det inte är AR på framsidan borde du kunna tvätta rent glaset :)!

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp