• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

UTMANING - OWG 1 månad 2021

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ett lugn infinner sig när denna vrids upp på morgonen 😁
20210304_084313.jpg

God morgon kamrater!! :D

Idag åkte gummit till förmån för ett handsytt band i äkta franskt fallskärmsskinn.
20210304_090344.jpg

Man hittar mer och mer detaljer när man ser samma klocka dag ut och dag in, som lumen som lyser till höger på tavlan där den skuggas av vridringen.

Full fart mot helgen!!

@Staafen ’s trasiga Swatch som jag egentligen skulle ha burit under mars är fixad! Nytt batteri och magnetbearbetning hos Klockmaster Fältöversten fick ordning på det!

808341ED-7C90-4ECC-9B38-E98D5C145035.jpeg

Hjälper iofs föga eftersom jag dras med fickuret som OWG-klocka? Eller får man byta? Här föreligger ju särskilda skäl! Plus att jag redan fått en lavett av Batman av oklar anledning, det borde ju också väga in! :D

@Berns

@Staafen ’s trasiga Swatch som jag egentligen skulle ha burit under mars är fixad! Nytt batteri och magnetbearbetning hos Klockmaster Fältöversten fick ordning på det!

808341ED-7C90-4ECC-9B38-E98D5C145035.jpeg

Hjälper iofs föga eftersom jag dras med fickuret som OWG-klocka? Eller får man byta? Här föreligger ju särskilda skäl! Plus att jag redan fått en lavett av Batman av oklar anledning, det borde ju också väga in! :D

@Berns
Fick du till en intervju med första lavettmottagaren sen? :)

Kommer nog ge upp snart. Imorse såg jag härliga bruna fläckar på glaset till min owgm (fanns ej där i tisdags) så går de inte bort så nja då klarar jag det inte 🙃
098EB16F-08B7-422F-B6FE-034CFF70ACA7.jpeg

Återkommer om hur det går och om läderlappen får ge mig en örfil 🙈

(men är kvar än)

Kommer nog ge upp snart. Imorse såg jag härliga bruna fläckar på glaset till min owgm (fanns ej där i tisdags) så går de inte bort så nja då klarar jag det inte 🙃
098EB16F-08B7-422F-B6FE-034CFF70ACA7.jpeg

Återkommer om hur det går och om läderlappen får ge mig en örfil 🙈

(men är kvar än)
Bruna fläckar under natten? 🤔😂 Lite fläckar ska du väl klara av? 😁

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp