Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Med ett sånt mästerverk känns det nästan som fusk att "tvinga sig" att köra samma i en hel månadDå kör vi dag 4
Kämpa! Du får börja rotera lite bandDag 4! Dipp idag, känns trist och jobbigt. Vill köpa nytt och testa. Men nu biter vi ihop!
Skulle du totalt tröttnat ihop på den efter mars utgång, så hör av digDet ska nog gå utan bandbyte en dag till. Så får stålet åka på och avnjutas under fredag
...märks att jag är noob på det här med OWG... tålamod som en skallerorm... trillade in en ny klocka i går och jag trillade dit direkt... klarade inte ens 72h... ute ur leken...
Här kommer en liten baksida på min gamla 2914-5Dag 4 bjuds det på en baksida och sjöhäst
Fick du till en intervju med första lavettmottagaren sen?@Staafen ’s trasiga Swatch som jag egentligen skulle ha burit under mars är fixad! Nytt batteri och magnetbearbetning hos Klockmaster Fältöversten fick ordning på det!
Hjälper iofs föga eftersom jag dras med fickuret som OWG-klocka? Eller får man byta? Här föreligger ju särskilda skäl! Plus att jag redan fått en lavett av Batman av oklar anledning, det borde ju också väga in!
@Berns
Fick du till en intervju med första lavettmottagaren sen?
Yes! Landade 3st nya band i 19mm igår, så blir lite pyssel vid tillfälleKämpa! Du får börja rotera lite band
...märks att jag är noob på det här med OWG... tålamod som en skallerorm... trillade in en ny klocka i går och jag trillade dit direkt... klarade inte ens 72h... ute ur leken...
Kan nästan förstå hur det kunde gå så, om du fått hem den där, ruggigt fin...märks att jag är noob på det här med OWG... tålamod som en skallerorm... trillade in en ny klocka i går och jag trillade dit direkt... klarade inte ens 72h... ute ur leken...
Håller helt med dig, varken mycket nytt som kommer ut eller så mycket som lyckas säljas. Kommer nog bli ketchupeffekt i slutet av mars/början av aprilMan märker att det går lite trögt i sälj tråden, blir väl en total köpfrenzi runt 25:e
Bruna fläckar under natten? Lite fläckar ska du väl klara av?Kommer nog ge upp snart. Imorse såg jag härliga bruna fläckar på glaset till min owgm (fanns ej där i tisdags) så går de inte bort så nja då klarar jag det inte
Återkommer om hur det går och om läderlappen får ge mig en örfil
(men är kvar än)
Ja, eller samma hysteri när man själv öppnar upp bankfacket, kassaskåpet eller var man nu gömt sina andra klockor.Man märker att det går lite trögt i sälj tråden, blir väl en total köpfrenzi runt 25:e