• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

UTMANING - OWG 1 månad 2021

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Jobba jobba!
20210304_190143.jpg

Den där är ju riktigt tjusig. Men om du hellre vill ha min musseklocka så är ja med på ett byte ;)
@Jakob Häll du är den självuppoffrande hjälten i OWG March. Att bära en X-ray vision Swatch som @Staben känns som småpotatis i jämförelse. Du måste lova att ta av dig den gröna Musseklockan om likfläckarna börjar dyka upp på vänsterarmen (exempelbild nedan). Hur är infästningen av bandet till boetten? Finns det möjlighet att byta band?

44B4E855-A857-47E0-AC96-94B44EED609E.jpeg

Till alla som tycker de har valt en "för lätt" klocka; inget fel att välja en klocka man verkligen gillar. Av erfarenhet vill jag även tillägga att det är dag 4 och månaden är lång! 😱
True that. Mange her har nok trodd at det er funny og bruke en funny klokke, men vil få svi for det valget big time de siste 14 dagene - hver eneste dag og time til 1. april. OWGMARCH handler KUN om å fullføre med en klokke på armen - hele døgnet.

Shit, vad nice. Fortsätter hålla mig 100% sysselsatt. Ingen tid att fundera på att byta dinka. Fläkten jag beställde från USA i söndags dök upp idag så jag slängde mig i bilen drog till stugan och gav mig på sklitjobbet att bygga ihop förbränningstoan. Min lekmannareparation lyckades. Stugan är nu fullt brukbar igen 😀.
3064829A-4187-478C-9FB3-391F508CCE86.jpeg
1232D36B-F69C-442B-B70C-5923840BE563.jpeg

Jag måste säga att det känns oroväckande lätt hittils. Saknar inte alls mina andra klockor, snarare väldigt skönt att slippa fundera på vilken klocka man ska använda för dagen.

Känns nästan lite som att owg skulle kunna va min grej :(
giphy (12).gif
Samma sak med att lira automatare/quartz och inte behöva byta/dra upp/skaka liv i klockorna. Ba å slänga på dirr och köra owg 😄

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp