Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Riktigt fintJag vågar mig nog på ett bandbyte till idag. Ett sandfärgat canvasband som går bra ihop med Mellor-72:an. Brasan är tänd och det är uppdukat för afterski inomhus idag som omväxling. Jag hoppas att alla OWG-dagar i mars blir som denna.
![]()
![]()
![]()
![]()
Det är ju bara OWG March en gång om året och då får man väl se till att göra det så bra som möjligt för sig, eller hur? Vi kör tema ”Tirol und Gemütlichkeit” här hemma även om ölen på afterskin är belgiska. Musiken är rätt i alla fall. CWC:n känns också rätt, som klockval betraktat. Prost!Mysfarbror![]()
Hur känns den på handleden, många som klagat på att det är en hårryckare av rang. Inget du märkt av? Utseendemässigt är den där riktigt braDet här är en baggis!
![]()
Klart du gör!Får se om man orkar med den här i en månad...![]()
07 eller 13? Så jäkla sugen på en skx igen!Det går riktigt bra för mig! Men i mitten av Mars kommer något som tyvärr (eller inte) med 70% sannolikhet kommer fälla mig
![]()
MysigtDet är ju bara OWG March en gång om året och då får man väl se till att göra det så bra som möjligt för sig, eller hur? Vi kör tema ”Tirol und Gemütlichkeit” här hemma även om ölen på afterskin är belgiska. Musiken är rätt i alla fall. CWC:n känns också rätt, som klockval betraktat. Prost!
![]()
![]()
![]()
De är ju klart! Den där är ju riktigt tjusig. Men om du hellre vill ha min musseklocka så är ja med på ett byteFår se om man orkar med den här i en månad...![]()
En 007! Den är riktigt bra07 eller 13? Så jäkla sugen på en skx igen!![]()
Alltså, ursäkta, men den är verkligen hemsk!De är ju klart! Den där är ju riktigt tjusig. Men om du hellre vill ha min musseklocka så är ja med på ett byte
![]()
För att Batman & Robin drack upp all rötjut på @Staafen efterfestHar precis läst ikapp i tråden. Känns som om jag missat något, varför dricker alla öl?![]()
Inte allt, det fanns ett glas kvar i grottan!För att Batman & Robin drack upp all rötjut på @Staafen efterfest
Hahah inget ska ursäktas, den ÄR fruktansvärd... Chansen att ja klarar hela månaden är dock fan inte stor..Alltså, ursäkta, men den är verkligen hemsk!
Klarar du hela månaden tycker jag lotteriet borde riggas så du med köpt lott vinner CasiOaken som @roosterman skänkte till prisbordet. Du förtjänar det verkligen!
#BackaJake
Skulle du göra det om du fick välja bland alla dina klockor? /Om man är helt utan klocka en dag. Vad säger Barman då?
Ja jag gillar den verkligen! Även så känns den prisvärd omina ögon. 3551.20 eller 3851.20 (länk och utan länk).Riktigt läcker den där
Ref?