• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

UTMANING - OWG 1 månad 2021

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Perfekt lyssning under kvällens joggingtur!
Screenshot_20210304-163142_Instagram.jpg
Kul lyssning @Denke @Staafen och framförallt extremt bra låtval

Det är ju bara OWG March en gång om året och då får man väl se till att göra det så bra som möjligt för sig, eller hur? Vi kör tema ”Tirol und Gemütlichkeit” här hemma även om ölen på afterskin är belgiska. Musiken är rätt i alla fall. CWC:n känns också rätt, som klockval betraktat. Prost!

7FFCCE05-A542-4E5F-A1A0-3C515C082362.jpeg
D91018FC-1CF9-4558-A39E-AAE9FF9F861A.jpeg
A9AEE2AF-0B13-422B-B08E-1DE9E5E82357.jpeg

Senast ändrad:
Ärligt talat så är det inte mycket till utmaning ännu. Trivs med att bara plocka upp sin quartz och slänga på armen. Kanske skulle ha valt en klocka som man inte gillar. Dom brukar jag dock göra mig av med
8D21B99A-631C-495A-962C-AD12E0890448.jpeg

kom på att jag faktiskt har den perfekta OWGM-klockan. Kanske nästa år :)
EBE056DA-9479-42EF-B3A2-2AFFEB2D4FF6.jpeg

De är ju klart! Den där är ju riktigt tjusig. Men om du hellre vill ha min musseklocka så är ja med på ett byte ;)
20210304_180341.jpg
Alltså, ursäkta, men den är verkligen hemsk! 😱
Klarar du hela månaden tycker jag lotteriet borde riggas så du med köpt lott vinner CasiOaken som @roosterman skänkte till prisbordet. Du förtjänar det verkligen!
#BackaJake

Alltså, ursäkta, men den är verkligen hemsk! 😱
Klarar du hela månaden tycker jag lotteriet borde riggas så du med köpt lott vinner CasiOaken som @roosterman skänkte till prisbordet. Du förtjänar det verkligen!
#BackaJake
Hahah inget ska ursäktas, den ÄR fruktansvärd... Chansen att ja klarar hela månaden är dock fan inte stor.. 🤪 Men ja uppskattar ditt stöd! 😍

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp