Plantera inte dåliga idéer i mitt huvudRimligt! Då kan du skicka över BlackBirden till mig....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Plantera inte dåliga idéer i mitt huvudRimligt! Då kan du skicka över BlackBirden till mig....
Exakt. Jag kan dra mig för att använda klockorna bara för att jag är för lat för att dra upp och ställa tid/datumSamma sak med att lira automatare/quartz och inte behöva byta/dra upp/skaka liv i klockorna. Ba å slänga på dirr och köra owg
Tack!Krya på dig!
Fössta tossdan i mass
Håller med, min är ju småpotatis@Jakob Häll du är den självuppoffrande hjälten i OWG March. Att bära en X-ray vision Swatch som @Staben känns som småpotatis i jämförelse. Du måste lova att ta av dig den gröna Musseklockan om likfläckarna börjar dyka upp på vänsterarmen (exempelbild nedan). Hur är infästningen av bandet till boetten? Finns det möjlighet att byta band?
Magisk Omega - kan jeg få kjøpe den 1. april?Härligt väder idag, och solen kunde även locka fram den fina blåa nyansen i tavlan, ser annars rätt svart ut i ”normalt ljus”. Fullkomligt älskar Ploppen
Det där är lite elakt faktiskt, tycker du borde ha fått ha ett armbandsur. #backadenkeKan ju ärligt säga att det är en rätt märklig omställning att inte ha en klocka på armen alls. Känns väldigt off. Jobbigt att ha klockan i fickan också.
Hvor får man utført en slik lasergravering? Gullsmed?Var ju litet snack om baksidor (boettlock alltså...) igår. Här är en bild på min. I fucking represent!
Du får köra gympalärar-looken och dra fickuret runt halsen som en visselpipaKan ju ärligt säga att det är en rätt märklig omställning att inte ha en klocka på armen alls. Känns väldigt off. Jobbigt att ha klockan i fickan också.
WOW - enda en slik flott Certina!Aaaaand Im out... slog ändå mitt personliga rekord, så jag är nöjd! Handen som fällde mig ner ni nedan (fick hem samtliga från urmakaren och kunde inte hålla mig):
Det där är lite elakt faktiskt, tycker du borde ha fått ha ett armbandsur. #backadenke
Jag röstar på hiphop stilenDu får köra gympalärar-looken och dra fickuret runt halsen som en visselpipa
Tack, den är verkligen magisk! Än så länge älskar jag den. Men vi får se, mycket kan hända fram till 1 aprilMagisk Omega - kan jeg få kjøpe den 1. april?
MC Denke in tha house!Jag röstar på hiphop stilen
Ja men sen ska ju @Denke Kunna bära upp stilen. Men vafan, med den klockan så kan man ju se ut som hur man villJag röstar på hiphop stilen
Säg till om den ska flippas!Får se om man orkar med den här i en månad...
Jag röstar på hiphop stilen
...
MC Denke in tha house!
What time is it? Time to kick it!
Ja men sen ska ju @Denke Kunna bära upp stilen. Men vafan, med den klockan så kan man ju se ut som hur man vill
Hoppas någon kör den nästa årJag röstar på hiphop stilen
Hahahah ja lovar att ta av mig den om ja märker att handen börjar trilla av. Men har bearbetat bandet kraftigt och nu sitter den bättre, inte bra, men betydligt bättre.@Jakob Häll du är den självuppoffrande hjälten i OWG March. Att bära en X-ray vision Swatch som @Staben känns som småpotatis i jämförelse. Du måste lova att ta av dig den gröna Musseklockan om likfläckarna börjar dyka upp på vänsterarmen (exempelbild nedan). Hur är infästningen av bandet till boetten? Finns det möjlighet att byta band?
Har du gått igenom alla dagens sidor i tråden ”Vad gör du och din klocka just nu?”Inga fler avhopp idag? Annars kanske det är dags för dagens sammanställning.
Kavalan whisky her.Har precis läst ikapp i tråden. Känns som om jag missat något, varför dricker alla öl?
NATO funkar. Byt genast, se det som en order.Hahahah ja lovar att ta av mig den om ja märker att handen börjar trilla av. Men har bearbetat bandet kraftigt och nu sitter den bättre, inte bra, men betydligt bättre.
Bandet sitter på baksidan av klockan. De är ett långt magnetarband som formar sig runt armen. Kolla bilderna så fattar du. Ett nato skulle möjligen (?) kunna funka. Aldrig haft nato förr så lite osäker på hur de sätts fast.. Men de skulle vara de isåfall.
Ta dig till en klockbutik/urmakare och kolla utbud av natoband, det kommer bli bra! Vet du hur brett det är? Skulle kunna skicka något men då får du vänta på att posten ska levereraHahahah ja lovar att ta av mig den om ja märker att handen börjar trilla av. Men har bearbetat bandet kraftigt och nu sitter den bättre, inte bra, men betydligt bättre.
Bandet sitter på baksidan av klockan. De är ett långt magnetarband som formar sig runt armen. Kolla bilderna så fattar du. Ett nato skulle möjligen (?) kunna funka. Aldrig haft nato förr så lite osäker på hur de sätts fast.. Men de skulle vara de isåfall.
Rules for participation...The selected watch can be removed during sleep and short periods – but it must have been on hand every single day.Om man är helt utan klocka en dag. Vad säger Barman då?
Är det 20mm så skickar jag ett nato gratis till dig!Hahahah ja lovar att ta av mig den om ja märker att handen börjar trilla av. Men har bearbetat bandet kraftigt och nu sitter den bättre, inte bra, men betydligt bättre.