Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Se det som en högvinst redan när dina nya klockband trillar in i början av nästa vecka. Din handled kommer att göra det i alla fall.Mycket bra sändnig! Grattis till alla vinnare!!Själv får man klara av en vecka till och hoppas på vinst nästa fredag
![]()
Ja absolut!! Jag känner att ja redan vunnit på lottotSe det som en högvinst redan när dina nya klockband trillar in i början av nästa vecka. Din handled kommer att göra det i alla fall.![]()
Oh yooouuuuu, stop itFan den är snygg den där.. handleden alltså.. klockan också ioförsig
Litet väl fläskig kan jag tycka.Fan den är snygg den där.. handleden alltså.. klockan också ioförsig
Skippa terapeuten och spar dom pengarna till en ny klocka iställetDag fem, inte ens en vecka in o jag 'lånar' dotterns och ogifta frugans klockor för ett photo-op..........jag håller på tappa det,...... o jag kör ändå ett 'safe bet' med en äppelklocka.........jag, som många andra i denna tråd, behöver hjälp! KBT teraupeut? Träffar jag redan men vi har inte ens vidrört mitt så kallade klockintresse än.......kommer ta måååååånga fler timmar i anspråk än hen trodde initialt........sa jag förvisso! #minnota.......
Dottern e pre-teen, så gissa vems dinka som e vems........#lågoddsare #alladrabbasavmittintressemenjagmestekonomiskt
Kämpa team äppelklocka, KÄMPA!![]()
Oh, nu snackar vi influencer och modelejon av rang! 5/5 toasters
Någon har använt hudkräm, bra!Vi hoppas att nummer 28 och 29 dras i bingolottot!![]()
GUL kommer få en oväntad orderingång på sina arm/midjeband inom kort, var så säkerOh, nu snackar vi influencer och modelejon av rang! 5/5 toasters![]()
Tycker det var snyggt på riktigt. Man bör kanske passa sig om man pissar stående men annars ser jag inga nackdelarGUL kommer få en oväntad orderingång på sina arm/midjeband inom kort, var så säker
Haha, därför man har 200m vattentäthetTycker det var snyggt på riktigt. Man bör kanske passa sig om man pissar stående men annars ser jag inga nackdelar![]()