• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

UTMANING - OWG 1 månad 2021

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tack! PM och pengar check.

Bra mothugg av @JohLun 😉

Generöst av dig @Sonnyboy att sälja denna till förmån för välgörenhet!
Tack för ett riktigt bra och generöst initiativ! Mycket bra budat @Crane och nästa gång ska jag banne mig vinna! Får trösta mig med ett bandbyte så länge.
16149536686838980656023907645961.jpg

Dag fem, inte ens en vecka in o jag 'lånar' dotterns och ogifta frugans klockor för ett photo-op..........jag håller på tappa det,...... o jag kör ändå ett 'safe bet' med en äppelklocka.........jag, som många andra i denna tråd, behöver hjälp! KBT teraupeut? Träffar jag redan men vi har inte ens vidrört mitt så kallade klockintresse än.......kommer ta måååååånga fler timmar i anspråk än hen trodde initialt........sa jag förvisso! #minnota.......
Dottern e pre-teen, så gissa vems dinka som e vems :)........#lågoddsare #alladrabbasavmittintressemenjagmestekonomiskt
Kämpa team äppelklocka, KÄMPA!
05.jpg

Dag fem, inte ens en vecka in o jag 'lånar' dotterns och ogifta frugans klockor för ett photo-op..........jag håller på tappa det,...... o jag kör ändå ett 'safe bet' med en äppelklocka.........jag, som många andra i denna tråd, behöver hjälp! KBT teraupeut? Träffar jag redan men vi har inte ens vidrört mitt så kallade klockintresse än.......kommer ta måååååånga fler timmar i anspråk än hen trodde initialt........sa jag förvisso! #minnota.......
Dottern e pre-teen, så gissa vems dinka som e vems :)........#lågoddsare #alladrabbasavmittintressemenjagmestekonomiskt
Kämpa team äppelklocka, KÄMPA!
05.jpg
Skippa terapeuten och spar dom pengarna till en ny klocka istället ;)

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp