Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag har en likadan. Jag önskar att jag valt den istället bara för att få skriva de där förkortningarna du just gjorde.Dag fem snart avklarad!
S&S UTC ORC OWG (många bokstäver där ja).
Haha. Det blev rätt bra. Vem ska man kontakta för att få det som titel under sitt namn tro?Jag har en likadan. Jag önskar att jag valt den istället bara för att få skriva de där förkortningarna du just gjorde.
Högmod går före fall....Det här är en baggis!
Här kan man se allt men jag hade även tänkt lägga upp vinnarna här under kvällen.
Även lottdragningen är upplagd på owgmarch.com
Akta dig om du ska dricka rödvin till köttet. Du kan få oväntat besök...Kvällens middag inhandlad och det blev creekstone beef från AG.
Trevlig fredag!
TjusigtÄven lottdragningen är upplagd på owgmarch.com
Owgmarch startade för tre år sen. Här på KS. Det var bra fart redan då men inte lika bra ordning.
Allt har växt fram i trådarna. Batman, regler, avgifter mm. Allt är genom deltagarnas initiativ. Tillochmed hashtaggen #owgmarch kom från en deltagare.
Låter som att Albino-Q är din exitwatch?Det här är en baggis!
I mitt huvudTjusigt
Jo jag vet att det har rullat på några år men det måste ju ha börjat någonstans eller i någons huvud?
Good enough for meI mitt huvud
@Staafen många som dyker idagJag erkänner mitt brott. Den åkte på utan att jag ens tänkte på det. Kom och smiska mig då läderlappen. Spank it hard and spank it well!
Känns surt att förbereda klockförsäljning utan att kunna prova den på handleden en sista gång
Säger han med en röd banner
Lavetten kommer på nästa sida!Jag erkänner mitt brott. Den åkte på utan att jag ens tänkte på det. Kom och smiska mig då läderlappen. Spank it hard and spank it well!