• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

UTMANING - OWG 1 månad 2021

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Det här är en baggis!
IMG_20210305_160725-01.jpeg

Ingen aning om var man ser lottningen och vem som vann men bra roddat @Berns o @Staafen ❤️

Förresten, hur föddes idén till OWGM från början och när blev Läderlappen chäf? Genuint nyfiken.
Även lottdragningen är upplagd på owgmarch.com

Owgmarch startade för tre år sen. Här på KS. Det var bra fart redan då men inte lika bra ordning.
Allt har växt fram i trådarna. Batman, regler, avgifter mm. Allt är genom deltagarnas initiativ. Tillochmed hashtaggen #owgmarch kom från en deltagare.

Den här grejen med OWGM har fått mig att inse att jag varken kan eller vill vara OWG! Det är alldeles för roligt att kunna variera klocka efter sug och det är ju den enda accessoar jag brukar. Så just nu känns klocksamlingen helt rimlig i storlek. 😍
Samtidigt är jag glad att det just är affordablesegmentet jag rör mig i 🙂
3CC66E21-E2B5-42B2-8E9D-E4E409B31049.jpeg

Även lottdragningen är upplagd på owgmarch.com

Owgmarch startade för tre år sen. Här på KS. Det var bra fart redan då men inte lika bra ordning.
Allt har växt fram i trådarna. Batman, regler, avgifter mm. Allt är genom deltagarnas initiativ. Tillochmed hashtaggen #owgmarch kom från en deltagare.
Tjusigt 👍🏼
Jo jag vet att det har rullat på några år men det måste ju ha börjat någonstans eller i någons huvud?

Ja vad säger man? Min månadsklocka från Nov 1971 sköter sig otäckt bra. Det kanske finns förutsättningar för att man ska klara av denna månad 😎 .
Måste bara jaga rätt på några fräsiga band så jag kan få till lite variation.
Tror att jag ska testa ett mesh som nästa i väntan på eventuell leverans av nåt bra bund eller liknande. Förslag på ställen att handla bund mottages tacksamt.
48F0F00D-C0A2-4F36-9925-B64A045DAC92.png

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp