Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Några veckor?HAHAHA Owgfail jaså nu är man bespottad några veckor mao
Ajajajaj - sluta INTE....Det blir en specialare denna gång då @BorisTheSpider har vissa önskemål!
Här kommer den riktiga! ❤Jag erkänner mitt brott. Den åkte på utan att jag ens tänkte på det. Kom och smiska mig då läderlappen. Spank it hard and spank it well!
Inga konstigheter. Skall vi inte köra till 1 juni?
Då kör vi klockan as is, inga byte av band eller annat som många håller på med.
Helt rätt, är fan beroende av de jävlarnaOstbågens dag passar perfekt på en fredag
De där är ju inte skysst någon stans asså! Klara du en månad me den där grejen så äru fan king asså! ..lider med dejKampen fortsätter!
Vilken fin röd banner du har vännen!De där är ju inte skysst någon stans asså! Klara du en månad me den där grejen så äru fan king asså! ..lider med dej
ett litet hjärnsläpp kan kosta multumVilken fin röd banner du har vännen!
De där är ju inte skysst någon stans asså! Klara du en månad me den där grejen så äru fan king asså! ..lider med dej
Inga konstigheter. Skall vi inte köra till 1 juni?