Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Stämningen i tråden är huvudorsaken jag är med i år. Följde tråden ifjol fast jag inte deltog. Grymt underhållande! Hoppas alla postar lite då och då, var många som inte gav sig till känna ifjol efter mars drog igångSom @Limeee skriver finns det inga krav på att man postar varje dag men om man kan göra det lite då och då är det trevligt. Personligen tyckte jag att förra årets OWG var jätterolig med sköna inlägg och härlig stämning. Vad säger ni andra som var med?
Jag tänkte preciiiiiiis starta en tråd och be om tips på Bond Nato. Men de där ser ju riktigt fina ut! Visst är det denna?Titta vad som damp ner i brevinkastet! Ett helt gäng med riktigt fina Natoband från Wristbuddys.com
De ska fördelas ut till vinnarna i veckotävlingarna.
Hör av er om ni vill bidra till prisbordet.
Ja exakt! Och jag har både ett 20mm och ett 22mm på prisbordet.Jag tänkte preciiiiiiis starta en tråd och be om tips på Bond Nato. Men de där ser ju riktigt fina ut! Visst är det denna?
Classic James Bond Nylon NATO Watch Strap - Wristbuddys.com - Wristbuddys.com - Affordable quality watch straps online!
Shop Authentic Classic James Bond 007 Nylon NATO Watch Strap | Straps available in 20mm & 22mm | For more watchbands, visit Wristbuddys.com - your watch strap swristbuddys.com
Riktigt snygga! Har verkligen stått i valet och kvalet mellan denna och den från Zuludiver (https://www.royalstraps.se/products/zuludiver-iridescent-black-grey?_pos=6&_sid=6e33418d6&_ss=r) som verkar vara mer glansig.Ja exakt! Och jag har både ett 20mm och ett 22mm på prisbordet.
Håll koll på www.owgmarch.com de närmast dagarna. Det kommer upp en rabattkod på de banden där snart för alla som inte vinner i owg-lotteriet eller inte kan vänta.Riktigt snygga! Har verkligen stått i valet och kvalet mellan denna och den från Zuludiver (https://www.royalstraps.se/products/zuludiver-iridescent-black-grey?_pos=6&_sid=6e33418d6&_ss=r) som verkar vara mer glansig.
Funderar på att klicka hem en 20 mm och köra OWG men min SKX013. Dvs om mitt pulsband hinner fram. Annars är jag dömd till 31 dagar i min Garmin Instinct...
Många tack för tipset. Uppskattas varmt!Håll koll på www.owgmarch.com de närmast dagarna. Det kommer upp en rabattkod på de banden där snart för alla som inte vinner i owg-lotteriet eller inte kan vänta.
Haha, visst är det en hybrid. Typ en SuperBat! Även om hybrider vanligtvis inte fruktar något annat än att bli nekade lista för en Sub, så har faktiskt OWG fått denna hybrid att skaka i stövlarna. Man vill ju inte riskera att välja ”fel” klocka, vara tvungen att bryta och få besök av @Staafen ... jag menar självfallet Läderlappen@Clark Wayne är det en superman-batman hybrid?
Känner direkt att en hybrid har inga problem med mars
Kan nog bli svårt med 200 men vi får göra vårt bästa att locka lite flerJust nu är vi ca. 80st deltagare och målet är att nå upp till 200st. Vad tror ni, grejar vi det?
Ni får gärna utmana andra ni tycker behöver en månad utan att byta klocka genom att tagga fem i tråden! I värsta/bästa fall klarar de sig inte igenom utmaningen och åker på en örfil av läderlappen.
Ny KS-regel. Alla som blev medlem året innan (alltså då 2020) ska automatiskt godta en inbjudan till vår rörelse....Just nu är vi ca. 80st deltagare och målet är att nå upp till 200st. Vad tror ni, grejar vi det?
Ni får gärna utmana andra ni tycker behöver en månad utan att byta klocka genom att tagga fem i tråden! I värsta/bästa fall klarar de sig inte igenom utmaningen och åker på en örfil av läderlappen.
Ha ha det där var ju klockrent!Nu har de som anmält sig fram till 07.00 igår fått en snygg #OWGMARC banner. Resterande kommer få sin den 1/3.
Hör av er på PM om ni anmält er innan igår 07.00 och inte har en banner.
Ingen återvändo #uniteNu har de som anmält sig fram till 07.00 igår fått en snygg #OWGMARC banner. Resterande kommer få sin den 1/3.
Hör av er på PM om ni anmält er innan 07.00
igår och inte fått en banner.
Riktigt snyggt Kan vi representera de här galenskaperna i alla andra trådar ocksåNu har de som anmält sig fram till 07.00 igår fått en snygg #OWGMARC banner. Resterande kommer få sin den 1/3.
igår och inte har en banner.
Nähä. Hur får man fram den skiiiiiiten dåIngen återvändo #unite
Häftigt! Nu kanske man ska beställa sig för en klocka ocksåNu har de som anmält sig fram till 07.00 igår fått en snygg #OWGMARC banner. Resterande kommer få sin den 1/3.
Den skulle ha kommit upp så jag kikar på det direkt!Nähä. Hur får man fram den skiiiiiiten då
Nuuu jävlar!Den skulle ha kommit upp så jag kikar på det direkt!
Är den kvar hela mars?Nu har de som anmält sig fram till 07.00 igår fått en snygg #OWGMARC banner. Resterande kommer få sin den 1/3.
Det som lever får se!Är den kvar hela mars?
Den som inte klarar mars, får de en ny banner? ”#didn’tmakeOWGmarch”
Det skulle snabbt innebära 4590 ”rekryteringar” och då kan Norrbaggarna ta sin oljefond och stoppa den i någon fjord...Ny KS-regel. Alla som blev medlem året innan (alltså då 2020) ska automatiskt godta en inbjudan till vår rörelse....
Tillagd!Tack @NiklasF för inbjudan. Nu är anmälningsavgiften betald och jag kommer att delta med min Sin enligt nedan. Trevligt initiativ!