• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

UTMANING - OWG 1 månad 2021

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Berns

KS Explorers Club
OWG March
Titta vad som damp ner i brevinkastet! Ett helt gäng med riktigt fina Natoband från Wristbuddys.com
B5E68B51-58AC-4A68-9934-B7DB39D6FCBC.jpeg

De ska fördelas ut till vinnarna i veckotävlingarna.
Hör av er om ni vill bidra till prisbordet.
 
Senast ändrad:

StarMan

KS Explorers Club
2-Faktor
Som @Limeee skriver finns det inga krav på att man postar varje dag men om man kan göra det lite då och då är det trevligt. Personligen tyckte jag att förra årets OWG var jätterolig med sköna inlägg och härlig stämning. Vad säger ni andra som var med?
Stämningen i tråden är huvudorsaken jag är med i år. Följde tråden ifjol fast jag inte deltog. Grymt underhållande! Hoppas alla postar lite då och då, var många som inte gav sig till känna ifjol efter mars drog igång :)
 

Clark Wayne

Panerai
2-Faktor
Titta vad som damp ner i brevinkastet! Ett helt gäng med riktigt fina Natoband från Wristbuddys.com
B5E68B51-58AC-4A68-9934-B7DB39D6FCBC.jpeg

De ska fördelas ut till vinnarna i veckotävlingarna.
Hör av er om ni vill bidra till prisbordet.
Jag tänkte preciiiiiiis starta en tråd och be om tips på Bond Nato. Men de där ser ju riktigt fina ut! Visst är det denna?

 

Berns

KS Explorers Club
OWG March
Jag tänkte preciiiiiiis starta en tråd och be om tips på Bond Nato. Men de där ser ju riktigt fina ut! Visst är det denna?

Ja exakt! Och jag har både ett 20mm och ett 22mm på prisbordet.
84B12BC6-3CC6-4208-89B0-435488C996AB.jpeg
 

Clark Wayne

Panerai
2-Faktor

Berns

KS Explorers Club
OWG March
Riktigt snygga! Har verkligen stått i valet och kvalet mellan denna och den från Zuludiver (https://www.royalstraps.se/products/zuludiver-iridescent-black-grey?_pos=6&_sid=6e33418d6&_ss=r) som verkar vara mer glansig.

Funderar på att klicka hem en 20 mm och köra OWG men min SKX013. Dvs om mitt pulsband hinner fram. Annars är jag dömd till 31 dagar i min Garmin Instinct... :(
Håll koll på www.owgmarch.com de närmast dagarna. Det kommer upp en rabattkod på de banden där snart för alla som inte vinner i owg-lotteriet eller inte kan vänta.
 

Clark Wayne

Panerai
2-Faktor
@Clark Wayne är det en superman-batman hybrid?
Känner direkt att en hybrid har inga problem med mars
Haha, visst är det en hybrid. Typ en SuperBat! 😂 Även om hybrider vanligtvis inte fruktar något annat än att bli nekade lista för en Sub, så har faktiskt OWG fått denna hybrid att skaka i stövlarna. Man vill ju inte riskera att välja ”fel” klocka, vara tvungen att bryta och få besök av @Staafen ... jag menar självfallet Läderlappen 😨
 

Staafen

Hombre murciélago
2-Faktor
Just nu är vi ca. 80st deltagare och målet är att nå upp till 200st. Vad tror ni, grejar vi det? 😃

Ni får gärna utmana andra ni tycker behöver en månad utan att byta klocka genom att tagga fem i tråden! 👊🏼 I värsta/bästa fall klarar de sig inte igenom utmaningen och åker på en örfil av läderlappen. 😁
 

Limeee

Patek
Friends Of KS
2-Faktor
Just nu är vi ca. 80st deltagare och målet är att nå upp till 200st. Vad tror ni, grejar vi det? 😃

Ni får gärna utmana andra ni tycker behöver en månad utan att byta klocka genom att tagga fem i tråden! 👊🏼 I värsta/bästa fall klarar de sig inte igenom utmaningen och åker på en örfil av läderlappen. 😁
Kan nog bli svårt med 200 men vi får göra vårt bästa att locka lite fler😊
 

Back

Vacheron
2-Faktor
Just nu är vi ca. 80st deltagare och målet är att nå upp till 200st. Vad tror ni, grejar vi det? 😃

Ni får gärna utmana andra ni tycker behöver en månad utan att byta klocka genom att tagga fem i tråden! 👊🏼 I värsta/bästa fall klarar de sig inte igenom utmaningen och åker på en örfil av läderlappen. 😁
Ny KS-regel. Alla som blev medlem året innan (alltså då 2020) ska automatiskt godta en inbjudan till vår rörelse....
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp