• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

UTMANING - OWG 1 månad 2021

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Checkat in för lite lunch !
20210306_130720.jpg

Dag 6, allt går som på räls, eller? 😅
Sitter här och skakar, gråter och mår illa om vart annat, klockabstinens är tydligen värre än en Heroin avtändning (hört från säker källa) 🤣

Jag vet inte vad det är för fel på mig, har två klockor i boxen som verkligen frestar, och nu har jag "råkat" köpa två nya som är på ingång 😱 hur ska detta gå?

Igår kändes det som en jättebra idé, idag, not so much 😆

Bilagor

• 20210306_130351.jpg
    20210306_130351.jpg
    308.9 KB · Visningar: 15
Här går det undan, börjar tvivla på att mer än hälften är kvar sista mars. Det värsta är att för varje som hoppar av så blir jag mer och mer benägen att falla för grupptrycket. Skulle kännas sååå befriande...

Aja, nu kan jag inte bryta innan tidigast måndag 15:e fast jag vill. Har bara den här klockan med mig denna vecka.

20210306_124205.jpg

Senast ändrad:
Här går det undan, börjar tvivla på att mer än hälften är kvar sista mars. Det värsta är att för varje som hoppar av så blir jag mer och mer benägen att falla för grupptrycket. Skulle kännas sååå befriande...

Aja, nu kan jag inte bryta innan tidigast måndag 15:e fast jag vill. Har bara den här klockan med mig denna vecka.

20210306_124205.jpg
Du kan ju trösta dig med lite bandbyten iaf! Tycker f.ö. att den där är så sjukt bra.

Det är helt omöjligt för mig att hänga med i denna tråden. Sweet Jesus - 170 sidor redan liksom!
Jag funderar på hur det har gått i dragningen av första veckans tävling? Det står säkert här nånstans men som sagt var så hinner jag inte med.

Bonusbild på det:
6 dagar snart avklarade utan större problem. Det ska jag fira med en Jack å cola ikväll tror jag.
009D7009-276B-4173-9C75-76CE13F6ACD4.jpeg

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp