Checkat in för lite lunch !
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
100 PROCENT!Bra kämpat! Kör nu 5 klockor samtidigt resten av månan för att kompensera
Äää alltså, jag skrev lite fel bara. Läderlappen hänger inte med skulle det stå.Så det är du som är Batman. Trodde du bara förmedlade hans texter....
Hahaha... dom blir bara bättre och bättre
Jag menade allvar med min fråga om du tagit ledigt en månad för att administrera dettaJag hinner knappt med att göra klart en bild innan nästa vekling faller ifrån. ❤
VerkligenDagens Nice kombo om ni frågar mig
Visa visa visa!Frågan är vad jag har på handleden...
@Staafen dags igen! No rest for the wicked!Att köpa sig en MR-G under #OWGMARCH är som att köra ryskrulett med en fulladdad revolver!
P.S har fått erfara en del bosniska lavetter, forehands, backhands och tofflan under min uppväxt . Bring it on läderlappen & ryssen, jag är redo !!! D.S
Passa dig. Innan du vet ordet av är det du som sitter på stolen där i klockan och vevar!Hänger med urmakaren, han har ett STORT uppdrag på g! Fot för skala.
Du kan ju trösta dig med lite bandbyten iaf! Tycker f.ö. att den där är så sjukt bra.Här går det undan, börjar tvivla på att mer än hälften är kvar sista mars. Det värsta är att för varje som hoppar av så blir jag mer och mer benägen att falla för grupptrycket. Skulle kännas sååå befriande...
Aja, nu kan jag inte bryta innan tidigast måndag 15:e fast jag vill. Har bara den här klockan med mig denna vecka.
Den är ju absolut bäst på länk, tycker den är för topptung för nato men gummi funkar hyfsat. Jag får kanske köra ett bandbyte snart igen, den har ju borrade bandhorn så det är hyfsat smärtfrittDu kan ju trösta dig med lite bandbyten iaf! Tycker f.ö. att den där är så sjukt bra.
Håller med om länken ger den mest rättvisa men tycker ändå den ser tuff ut på Tropic Sport.Den är ju absolut bäst på länk, tycker den är för topptung för nato men gummi funkar hyfsat. Jag får kanske köra ett bandbyte snart igen, den har ju borrade bandhorn så det är hyfsat smärtfritt
❤Att köpa sig en MR-G under #OWGMARCH är som att köra ryskrulett med en fulladdad revolver!
P.S har fått erfara en del bosniska lavetter, forehands, backhands och tofflan under min uppväxt . Bring it on läderlappen & ryssen, jag är redo !!! D.S
Ja, blir en sportig lookHåller med om länken ger den mest rättvisa men tycker ändå den ser tuff ut på Tropic Sport.