Den var välförtjänt ! Önskar resten som inte #FAILAT ännu lycka till .
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Den var välförtjänt ! Önskar resten som inte #FAILAT ännu lycka till .
Dragningen finns på owgmarch.comDet är helt omöjligt för mig att hänga med i denna tråden. Sweet Jesus - 170 sidor redan liksom!
Jag funderar på hur det har gått i dragningen av första veckans tävling? Det står säkert här nånstans men som sagt var så hinner jag inte med.
Bonusbild på det:
6 dagar snart avklarade utan större problem. Det ska jag fira med en Jack å cola ikväll tror jag.
”Liv, jag förstår dig inte!”
Hur svårt ska det vara liksom? Det är ju bara en månad! Förra året gick hyfsat smärtfritt, med en Squale 1521. I år? Pina.
Trodde jag skulle fixa det här, men icke. Vek som ett papper?
I ett svagt ögonblick, försökte jag bota min abstinens genom att plocka fram klockorna som ej får bäras. Sortera band, putsa lite, bara titta på dem... Lite till... Ska jag? Är du galen? Lite bara. Gör det!!!
Vilken känsla! Befrielse. Läderlappen - jag är redo.
Att köpa sig en MR-G under #OWGMARCH är som att köra ryskrulett med en fulladdad revolver!
P.S har fått erfara en del bosniska lavetter, forehands, backhands och tofflan under min uppväxt . Bring it on läderlappen & ryssen, jag är redo !!! D.S
Är jag glad? Nej.
Är jag nöjd? Nej (med klockan: jätteja, sch...)
Fick jag hem en Bell & Ross idag? Ja.
Men är jag ute? Ja...
Är jag rädd för Batmans läderhandske? JA, så många ja...
Edit: Den här lavetten lär sätta spår...ge mig vad jag förtjänar och kalla mig för fula ord
Tack! Nu hittade jag också.Dragningen finns på owgmarch.com
Ser fina utNytt försök på pizza. Lugnare förhållanden idag
Då var det dags igen, verkligen generöst @McNulty!Passa på att fynda och bidra till insamlingen!
Skrället från min ”kamp” på under en vecka säljes till högstbjudande! Håller tiden bättre än valfri Rolex/AP etc.
Avslutad - Pulsar Chrono quartz 100M - säljes till välgörande ändamål!
Använd fem dagar lite drygt. ”Känd” från #OWGMARCH. Säljes nu till högstbjudande, där hela försäljningssumman går oavkortat till insamlingen till Min Stora Dag (https://egeninsamling.minstoradag.org/fundraisers/owgmarch-2021). Följ gärna galenskapen i tråden...klocksnack.se
Här kommer länken till utlottning nr1.Det är helt omöjligt för mig att hänga med i denna tråden. Sweet Jesus - 170 sidor redan liksom!
Jag funderar på hur det har gått i dragningen av första veckans tävling? Det står säkert här nånstans men som sagt var så hinner jag inte med.
Bonusbild på det:
6 dagar snart avklarade utan större problem. Det ska jag fira med en Jack å cola ikväll tror jag.
Visa visa visa!
Här är veckan som gick.Här kommer länken till utlottning nr1.
Swedish raffle Week 2 – OWG – One Watch Guy
www.owgmarch.com
Sorry, jag tog fel.Här är veckan som gick.
https://www.owgmarch.com/2021/03/01/week-1/
Äää alltså ä, jag skrev lite fel bara. Läderlappen hänger inte med skulle det stå.
”ät toffel”
Den är verkligen snygg!!Här går det undan, börjar tvivla på att mer än hälften är kvar sista mars. Det värsta är att för varje som hoppar av så blir jag mer och mer benägen att falla för grupptrycket. Skulle kännas sååå befriande...
Aja, nu kan jag inte bryta innan tidigast måndag 15:e fast jag vill. Har bara den här klockan med mig denna vecka.
Biljettförsäljningen till Swedish raffleweek 2 har visst startat.Här kommer länken till utlottning nr1.
Swedish raffle Week 2 – OWG – One Watch Guy
www.owgmarch.com
Det är inte långt kvar nu....
Sååååå riggat...Biljettförsäljningen till Swedish raffleweek 2 har visst startat.
Felfri design på alla moment! Är det ett originalband? Lite sugen på att byta ut det lite alldagliga bruna på min marsklockaDagens grillklocka. Och morgondagens också. Eller ska vi säga att det är månadens GADA-klocka?
Felfri design på alla moment! Är det ett originalband? Lite sugen på att byta ut det lite alldagliga bruna på min marsklocka
Det stämmer, man kan redan nu gå in och köpa lotter till nästa veckas dragning om man vill. Dragningen kommer gå till på samma sätt som förra.Biljettförsäljningen till Swedish raffleweek 2 har visst startat.
Valet kommer ifrån att jag alltid har velat testa en riktigt billig wish klocka, helt enkelt för att se hur bra/dålig en klocka för 300kr kan vara. När OWG skulle dra igång så såg jag det som det perfekta tillfället att göra det & here we areSjukt nyfiken på anledningen till ditt val? Humorn (?) flyger dessvärre över mitt tröga huvud men du kanske är seriös så vill ju inte såra dig heller
Det känns okej nu igen med ny färg på klockan. Så borde klara till onsdag åtminstone
Många-Undrar hur många lavetter jag har missat idag! Ser fram emot sammanställning ikväll