• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

UTMANING - OWG 1 månad 2021

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Dag 6 - kampen mot syrénrötterna och humlen fortsätter...
20210306_142024.jpg

Valet kommer ifrån att jag alltid har velat testa en riktigt billig wish klocka, helt enkelt för att se hur bra/dålig en klocka för 300kr kan vara. När OWG skulle dra igång så såg jag det som det perfekta tillfället att göra det & here we are ☺️
Är inte det som om man vore nyfiken på hur det känns att pissa på ett elstängsel så skvätter man inte bara lite, utan väntar till man är riktigt pissnödig?

Blir galen här hemma!! Inte på klockan utan på kärringen!!
Några mycket goda vänner kommer förbi en snabbis och ska lämna/hämta lite prylar bara. Då ska hela jävla huset storstädas som ett satans kataloghem!! Fast de inte ska komma in utan bara mötas upp i hallen. Och jag som bara vill ta igen mig, ligga på soffan och läsa ikapp i tråden. Jaja, tar ut min vrede på katten och retas med henne som inte får vara inne när golvet torkas... hon anar inte hur bra hon har det
EE3EEDFC-03C1-4417-9B60-66A57F7F0F31.jpeg

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp