Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Är inte det som om man vore nyfiken på hur det känns att pissa på ett elstängsel så skvätter man inte bara lite, utan väntar till man är riktigt pissnödig?Valet kommer ifrån att jag alltid har velat testa en riktigt billig wish klocka, helt enkelt för att se hur bra/dålig en klocka för 300kr kan vara. När OWG skulle dra igång så såg jag det som det perfekta tillfället att göra det & here we are
Skicka bara över era kläder, klocka, 1000 spänn och inloggningsuppgifter till kontot så kan jag befria erMisstänkt prank, ni har bytt klockor och jackor...erkänn!
Hur annars med sådan combo!Still going strong!
Det där tror jag är en rätt bra beskrivning av min personlighet, ska jag göra något så vill jag göra det ordentligtÄr inte det som om man vore nyfiken på hur det känns att pissa på ett elstängsel så skvätter man inte bara lite, utan väntar till man är riktigt pissnödig?
Lunch hos rallyryssen!Rysk lunch
App app app... Vad är det som skymtar där?#6 inga problem än så länge, tror jag kommer att hålla hela månaden ut i år
Precis så!Lunch hos rallyryssen!
Stolichnaya rockar!Rysk lunch
Har @Staafen sett detta???????App app app... Vad är det som skymtar där?
Wtf?!?!? Bra spejat, undrar vad läderlappen gör med @Andy7750App app app... Vad är det som skymtar där?
Vaaa?!Har @Staafen sett detta???????
Absolut!!Men va fasen, kom hit och visa upp den vetja!!! 99a ser jag att det är , men mer? Varvräknare eller klocka bakom klockan??
Måste ta ut min 99Turbo i år....
Hmmmmmmmmmmm!?#6 inga problem än så länge, tror jag kommer att hålla hela månaden ut i år
Det går helt fint att köpa MRG, det gäller bara att försena leveransenAtt köpa sig en MR-G under #OWGMARCH är som att köra ryskrulett med en fulladdad revolver!
P.S har fått erfara en del bosniska lavetter, forehands, backhands och tofflan under min uppväxt . Bring it on läderlappen & ryssen, jag är redo !!! D.S
Asså det där, bara lite av min tröja som syns.App app app... Vad är det som skymtar där?
#6 inga problem än så länge, tror jag kommer att hålla hela månaden ut i år
Då hade någon annan säkerligen blivit en lycklig ägare av den .Det går helt fint att köpa MRG, det gäller bara att försena leveransen
Vad är det för ref på den tröjan??Asså det där, bara lite av min tröja som syns.
#6 inga problem än så länge, tror jag kommer att hålla hela månaden ut i år
GE PÅ DEN JÄVELN!! NO MERCYHmmmmmmmmmmm!?