#konspiration #illuminatiSjukt att du lyckades vinna alla band denna vecka haha. Grattis!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
#konspiration #illuminatiSjukt att du lyckades vinna alla band denna vecka haha. Grattis!
Hela vår platta värld är en konspiration kontrollerad av illuminati som i sig själv är en konspirationJag litar inte på konspirationsteorier. Jag tror att det är illuminati som sprider och kontrollerar dem i syfte att nå världsherravälde!
Premium fifan! Bästa
Sådärja. Höll på att tappa hoppet om detta. Kom på att jag har ett mesh på en vintage GS, visserligen 1mm för smalt men vaffan. Vad hade gjort tänkte jag och skred till verket. Nu klarar jag några dar tillTar en kaffe och reflekterar över mitt misslyckade bandval för dagen. Känns riktigt anorektiskt . Får åtgärdas lite senare.
Så nu åkte jag ut istället menar du???Har ju eventuellt lite makt kopplat till KS
Bakis idag så ligger på soffan och kollar hockey hela dagen. LGR!Dag 6,25.
Pappa bedövar begäret efter andra klockor genom att vara lite full
Varför valde du inte den?Saknar min SMP riktigt mycket nu! Men får härda ut
Hahahahahahaha!
Det finns gradskillnader i helvetet också, ha ha!
Fy för den häxan. Var livrädd för henne som liten.Faktiskt kvar lite lumen i den ! Vill även höja en varningens finger. Då min tidigare spaning i tråden upptäckt att Batman hyr in medarbetare för att dela ut örfilar. Så se upp om ni blir bjudna på äpplen. Batman är säkert förklädd... Ha,re //
Varför valde du inte den?
Helt förståeligt.Har en del trädgårdsarbete samt hemmafix under mars så G-Shocken passade bra mycket bättre
Grymt snygg MN Strap på den Seikon, vad är det för färg på band och centerline?
Plockar undan lite och hittar en näve vettiga owg-klockor. Usch, ner i lådan med dem!
Haha jo. Dessvärre börjar den typen av ursäkter/nödlösningar ta slut/genomskådas efter snart 9 år tillsammans... Jävla häxa ibland, lovar att hon kan läsa mina tankar. Tur att jag älskar henneÄr det inte vid sådana tillfällen man säger "jag tyckte att värmepumpen lät lite konstigt så bäst jag kollar det" ?
Tack! Färgåtergivningen blir lite udda i kvällsdunklet men det är mirage/vit.Grymt snygg MN Strap på den Seikon, vad är det för färg på band och centerline?
Plockar undan lite och hittar en näve vettiga owg-klockor. Usch, ner i lådan med dem!