Mycket kan hända när man dricker Jäger BombThis. Men kanske i april så man inte råkar byta klocka på fyllan
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Mycket kan hända när man dricker Jäger BombThis. Men kanske i april så man inte råkar byta klocka på fyllan
Det är inte lätt kan jag lova :-(Att du står ut!
Tack! Ja kronan satt där när jag köpte den av @Berns Den är riktigt trevlig och patinan också. Tyvärr nästintill omöjligt att göra tavlan rättvisa på bild. Den blänker nånstans mellan rostfritt och guld i dagsljuset. Och korset är vitt på den här även om det inte syns inomhus på kvällenRiktigt fin Nivada! Jag har en liknande, har din också röd crosshair på tavlan?
Edit: Hittade lite fler bilder på den nu, snygg! Fin patina på tavlan! Satt den kronan på när du skaffade klockan? @EssexX
Usch. Det finns bättre drycker ämnade för ändamåletFyfan, mars är en månad då man ska plåga sig själv.
Flest grejer när man dör....Shit du är verkligen hoarder by definition
Inte om du provade den förra veckan.Köpte en ny klocka som jag provade förra veckan när den kom. Är jag ute då?
Köpte en ny klocka som jag provade förra veckan när den kom. Är jag ute då?
Gärna!Tack @Staafen Vi får ta och svinga en bägare eller tre när den här månaden är över
Enig. Så - Where were you in 2020.Så mkt. weakness man får bevittna här.
#owgfails.......
Bästa memen:
Ett säkert kort för de blöta utekvällarna
Då lär G-Shocken behövas
Sjukt att vi landade på 211 sidor då och vi är redan uppe i 176 i år.Enig. Så - Where were you in 2020.
UTMANING - OWG 1 månad 2020
En utmaning att endast bära en och samma klocka under en månads tid, start 1 mars 2020. Äntligen är det dags för årets klock-fasta. Vi är många som har längtat, och nu är det dags att anmäla sig. Det är så klart fritt att välja vilken klocka man vill men jag själv kommer inte ta min vanliga...klocksnack.se
Improvement = n + 1Sjukt att vi landade på 211 sidor då och vi är redan uppe i 176 i år.
Att pyssla med klockor var inte någon hitt! Ingen ro infann sig i vetskapen om att inte kunna testa...Funderar på vad man ska hitta på, kanske sätta sig och byta armband på alla klockor. Bara man inte testar så borde det kanske kunna lugna rastlösheten lite
Host, det va efter 1/3Var det förra veckan, dvs innan 1/3 så klarade sig @Leben...denna gång!
Host, det va efter 1/3
Den va dock beställd innan 1/3.Host, det va efter 1/3
Så i måndags alltså?Host, det va efter 1/3
Sjukt att du lyckades vinna alla band denna vecka haha. Grattis!Köpte 6 nya lotter hoppas på samma utfall som förra veckan minst två vinster
tackSjukt att du lyckades vinna alla band denna vecka haha. Grattis!