Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag kanske ska hålla på vinstkuvertet och samfrakta när månaden är slutKöpte 6 nya lotter hoppas på samma utfall som förra veckan minst två vinster
Host, det va efter 1/3
Tror inte det finns något som rår på Helson i den grenen #facts
Bra lume på OceanX Sharkmaster.
Ännu bättre på Helson Sharkdiver.
Jag litar inte på konspirationsteorier. Jag tror att det är illuminati som sprider och kontrollerar dem i syfte att nå världsherravälde!Dragning på fredagar så vecka 1 kört.
Jag hävdar i alla fall att det var riggat. Häng på min konspirationsgrupp (bara jag än så länge) så ska vi också få vinna något
WhiskyDen är ju ingen Inox direkt...
Det är nu man har nytta av sin lutherska uppfostran - lid, lid så får du en klarare krona!Börjar bli lite tråkigt, men det funkar
Nu när även Wolfie är med och utdelar straffen så är det bäst att man håller sig i skinnet
Host, det va efter 1/3
Den hadde vel endast haft 1 ägare (han som sålde den) och var servad i 2018? Låter som att något inte är som det ska.Ja, 1 vecka sedan jag fick hem den
Om jag vore en vekling så skulle jag komma direkt, ha ha!Vad har ni kvar nu boys and girls? 511 dagar med samma klocka? ..gör som oss, lämna den där psykiska terrorn och kom över till vårt gäng! Skön avslappnad stämning.. njut av Hela ert klockförråd när ni vill.
Varmt välkomna!
Precis, 1 ägare och ”servad” 2018 men ingen dokumentation på det. Det är nog som du säger att det är något som inte stämmer. Känns ju ändå jävligt skönt att jag lyckades fixa det och att det fortfarande går ca +2spd.Den hadde vel endast haft 1 ägare (han som sålde den) och var servad i 2018? Låter lite som att något inte är som det ska.
600 bara för att!Vem lägger en femhunka?!
Så innlegget hvor du skriver at du åpnet den nå. Modig og bra gjort, jeg hadde levert min til AD direktPrecis, 1 ägare och ”servad” 2018 men ingen dokumentation på det. Det är nog som du säger att det är något som inte stämmer. Känns ju ändå jävligt skönt att jag lyckades fixa det och att det fortfarande går ca +2spd.
Det är ju lixom inte brexit det härDen va dock beställd innan 1/3.
Har ju eventuellt lite makt kopplat till KSDet är ju lixom inte brexit det här
Tack själv, det blev riktigt bra på den!
Har ju eventuellt lite makt kopplat till KS
Det är nu man har nytta av sin lutherska uppfostran - lid, lid så får du en klarare krona!
Det finns gradskillnader i helvetet också, ha ha!Saknar min SMP riktigt mycket nu! Men får härda ut
Wristshots för jämförelse ! Så får VI avgöra vilken som är den bättre.
Bra lume på OceanX Sharkmaster.
Ännu bättre på Helson Sharkdiver.
Får väl nästan betecknas som ganska vårdslöst att ens tänka tanken, men med ett nyfiket sinne och en stadig hand så gick det braSå innlegget hvor du skriver at du åpnet den nå. Modig og bra gjort, jeg hadde levert min til AD direkt