Exit, säsong 2! Trevlig kväll OWG:are 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Dags att kasta in handduken?
Som vanligt: Det är inte killen i filmen som har skrivit brevet... Kan säga att efter att ha kört alla kemikalier på bilen och tvättat första bilen gick det hål på mina latex handskar, så ja, kan vara effektivtFunkar det lika bra på en Batmandräkt? Frågar åt en kompis.
Trots att han har kalsongerna utanpå är det några envisa fläckar som inte vill ge sig. Tack för tipset!Som vanligt: Det är inte killen i filmen som har skrivit brevet... Kan säga att efter att ha kört alla kemikalier på bilen och tvättat första bilen gick det hål på mina latex handskar, så ja, kan vara effektivt![]()
Det var som fasen, hade helt missat detExit, säsong 2! Trevlig kväll OWG:are![]()
Kan det va några mystiska bruna fläckar som helt plötsligt bara dyker upp? Låter bekantTrots att han har kalsongerna utanpå är det några envisa fläckar som inte vill ge sig. Tack för tipset!
Då är det snart dax för andra veckan av denna trevliga pannbenskamp![]()
![]()
Ja, jag fastnade verkligen för tavlan. Lika fascinerande varje gång att titta och studera denHänder väldigt mycket på den tavlan; grym guillocheBra val att hänga en hel månad med
![]()
Jag har gett upp. 21 nya sidor sen igår när jag senast tittade in. Orkar inte bläddra igenom längreMen vad f-n! Har inte tittat in i tråden sedan i morse och nu är det 10!!! sidor att läsa ikapp!
![]()
Snart en vecka avklarad! Måste erkänna att det skulle vara trevligt att testa något annat ur lådan, men det är bara att försöka kämpa på!
![]()
Japp. Faktiskt så har jag det. Du anar inte hur den här låterVafan, har du synkat sekundvisarna nu?![]()
Förövrigt.Jag har gett upp. 21 nya sidor sen igår när jag senast tittade in. Orkar inte bläddra igenom längre![]()
Haha vad är oddsen att vi postar på typ samma sätt direkt efter varandra!Firar, med lite druvdestilat, att första veckan lider mot sitt slut.![]()
Lika barn leka bäst. Skål på dig!Haha vad är oddsen att vi postar på typ samma sätt direkt efter varandra!![]()
Säsong 1 var riktigt braExit, säsong 2! Trevlig kväll OWG:are
![]()
Bra där. Kämpa på!Nope! Jag har mina marschorder för mars. March or die!![]()
Fick mig osökt att tänka på den här klassikern:Nope! Jag har mina marschorder för mars. March or die!![]()
Japp, den drog någon på sidan 57, eller var det sidan 114 eller kanske fram mot 150....Fick mig osökt att tänka på den här klassikern:
-När muckar lumparna?
-Framåt mars.